Gå til innhold

afrofrisør i Bergen?


Gjest Etiopiamor på ferie

Anbefalte innlegg

Gjest Etiopiamor på ferie

Vi er på ferie i Bergen. Har noen tips til flinke afrofrisører her, snuppa trenger ny antipermanent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trk1365380645

Jeg vet desverre ikke om noen, men like ved Bystasjonen er det en butikk med masse hårting som heter noe sånt som Africa Shop, og de vet sikkert om noen:) Lykke til! Sees vi på Stord, forresten...?!

hjertelig hilsen trk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvor lenge varer en antiperm og hvor stort er barnet når du gjør det for første gang? Har selv en datter på 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etiopiamor på ferie

Hei! Hvor lenge varer en antiperm og hvor stort er barnet når du gjør det for første gang? Har selv en datter på 4 år.

Så vidt jeg har skjønt bør barnet være minst 5 år, noen sier minst 8 år. Snuppa mi var 6,5 år første gang. Håret hennes er ekstremt krusete, og var umulig å greie. Behandlingen ble derfor ikke helt optimal første gang, men da vi gjentok etter 3 måneder ble det veldig bra. Så ventet vi 5 måneder til neste behandling, og fikk beskjed av frisøren (hos Bobbys) at hun bør gjenta behandlinen hver tredje måned. det syns jeg imidlertid er veldig hyppig, Vi snakker tross alt om sterke kjemikalier. Så vi har kommet frem til et kompromiss: hun får antipermanent 2 ganger i året. Da kan hun stelle håret mye selv og ha det løst i ca 2-3 måneder, og så må hun ha fletter de neste 3-4 måneder.

Nå har hun fått time hos Din salong i Finnegaardsgt., så på Etiopiatreffet er det bare å se etter ei jente med slett hår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg har skjønt bør barnet være minst 5 år, noen sier minst 8 år. Snuppa mi var 6,5 år første gang. Håret hennes er ekstremt krusete, og var umulig å greie. Behandlingen ble derfor ikke helt optimal første gang, men da vi gjentok etter 3 måneder ble det veldig bra. Så ventet vi 5 måneder til neste behandling, og fikk beskjed av frisøren (hos Bobbys) at hun bør gjenta behandlinen hver tredje måned. det syns jeg imidlertid er veldig hyppig, Vi snakker tross alt om sterke kjemikalier. Så vi har kommet frem til et kompromiss: hun får antipermanent 2 ganger i året. Da kan hun stelle håret mye selv og ha det løst i ca 2-3 måneder, og så må hun ha fletter de neste 3-4 måneder.

Nå har hun fått time hos Din salong i Finnegaardsgt., så på Etiopiatreffet er det bare å se etter ei jente med slett hår...

Takk - Her i huset skiftes det på lange og korte fletter..Jeg får kun greid håret med kuren i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etiopiamor på ferie

Vi er kjempefornøyde! Kjempekoselig frisør, mer effektivt og billigere enn hos Bobbys.

Fra nå av vil vi bruke Din salong hver gang vi er i Bergen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...