Gå til innhold

Det er urettferdig!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Men jeg vil løpe!!!

Jeg kan det bare ikke eller jeg føler meg litt som en elefant når jeg prøver da...! Kom med ett "start-opp-med-å-løpe" forslag til meg da..:-)

Hvordan lære å løpe?

Det trenger du ikke å lære. Slipp løs barnet i deg! Og løp i vei.

Men gode joggesko er et must. Ta det gjerne sakte i begynnelsen, og øk på etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    22

  • Babette

    12

  • DarkPink

    6

  • Sofline

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg er litt forfengelig, men jeg er utrolig mye mer lat...

Jeg har sett for meg deg som en sånn sexytykk dame jeg. Med rød leppestift og digre hofter og pupper. Er du egentlig en slank treningsnarkoman?

*Ler så jeg rister*

Ja, jeg er en slank treningsnarkoman. Det kan du trygt si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ler så jeg rister*

Ja, jeg er en slank treningsnarkoman. Det kan du trygt si.

Så rart hvordan bilder man får av folk! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Jeg er litt forfengelig, men jeg er utrolig mye mer lat...

Jeg har sett for meg deg som en sånn sexytykk dame jeg. Med rød leppestift og digre hofter og pupper. Er du egentlig en slank treningsnarkoman?

Hehe, som jeg skulle sagt det selv:))

"Babette" er liksom ei sexy, litt smårund dame med høyhæla sko, kort skjørt og knallrød leppestift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Orker, gidder ikke.. ;)

Jeg har alltid hatet å sporte, og i og med at jeg enkelt kan kontrollere vekta med mat, så har jeg NULL motivasjon. Og påfølgende elendig kondis =) Men min mor sier at fødselen min kommer til å bli mye tyngre fordi jeg ikke trener.. er det sant? =s

Det er bare å satse på å få fødselen kjapt unnagjort, så slipper du å bli sliten... *fornuftig*

Jeg rakk aldri å bli sliten under mine tre kjappe fødsler og kunne løpt maraton rett etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

En jeg kjenner trente masse, men vekta stod nærmest på stedet hvil. Hun bestemte seg for å kutte ut at av brødmat og minimere inntaket av poteter, ris og pasta. Kiloene rant av henne! Jeg hadde ikke sett henne på to mnd og kjente nesten ikke dama igjen!!

Prøv å spise "rugsprø" (jeg liker det bedre enn f.eks. ryvita knekkebrød) istedetfor brød. Kjempegodt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner trente masse, men vekta stod nærmest på stedet hvil. Hun bestemte seg for å kutte ut at av brødmat og minimere inntaket av poteter, ris og pasta. Kiloene rant av henne! Jeg hadde ikke sett henne på to mnd og kjente nesten ikke dama igjen!!

Prøv å spise "rugsprø" (jeg liker det bedre enn f.eks. ryvita knekkebrød) istedetfor brød. Kjempegodt:)

Rug? Jeg? Da går jeg rundt og putrer hele dagen og det vil jeg ikke utsette mine omgivelser for. :o) Blir så innigampræva fisfoill av rug sjø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Rug? Jeg? Da går jeg rundt og putrer hele dagen og det vil jeg ikke utsette mine omgivelser for. :o) Blir så innigampræva fisfoill av rug sjø!

Okei, det er bra du tar hensyn til omgivelsene ;)

Det må da vel finnes noen grove knekkebrødtyper uten rug eller hvete. Havreknekkebrød kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det er bra du tar hensyn til omgivelsene ;)

Det må da vel finnes noen grove knekkebrødtyper uten rug eller hvete. Havreknekkebrød kanskje?

Det er rug i omtrent _alt_ av knekkebrød, selv i havreknekkebrødet. Det eneste det ikke er rug i er frokost og frokost fullkorn, men de består jo bare av hvete igjen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men god til å bake brød

Jeg tror det er sånn med vekta at jo mer fokus du har på den desto vanskeligere er det å hindre at fettet samler seg.

Kropp og sjel henger sammen, og du forteller deg selv daglig at du er feit, klart kroppen begynner å tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er sånn med vekta at jo mer fokus du har på den desto vanskeligere er det å hindre at fettet samler seg.

Kropp og sjel henger sammen, og du forteller deg selv daglig at du er feit, klart kroppen begynner å tro på det.

Så hvis jeg stiller meg foran speilet hver morgen og sier:"Så slank du er, jenta mi!" så vil jeg bli slankere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å satse på å få fødselen kjapt unnagjort, så slipper du å bli sliten... *fornuftig*

Jeg rakk aldri å bli sliten under mine tre kjappe fødsler og kunne løpt maraton rett etterpå ;)

Åh, takk, sånt hjelper å høre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, som jeg skulle sagt det selv:))

"Babette" er liksom ei sexy, litt smårund dame med høyhæla sko, kort skjørt og knallrød leppestift ;)

Sexy: ja. Skjørt:ja. Leppestift: ja, men ikke knallrød. Rund: nei.

Med andre ord håper jeg at det ikke er nødvendig å være rund og frodig for å være sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart hvordan bilder man får av folk! =)

Jeg ville ha tenkt likedan om Babette. Hun høres ut til å være en skikkelig kokette, trippende på høye hæler i altfor trange skjørt, bleket hår og veldig blid. Og med litt for høy latter. Og neppe over 1,60.

Hun jobber i parfymeri eller i eldreomsorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det er rug i omtrent _alt_ av knekkebrød, selv i havreknekkebrødet. Det eneste det ikke er rug i er frokost og frokost fullkorn, men de består jo bare av hvete igjen da.

Da blir det nok ikke så lett, nei :-(

Hva med riskaker da? Antar det er bedre enn brød, men kan jo bli litt kjedelig i lengden kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Sexy: ja. Skjørt:ja. Leppestift: ja, men ikke knallrød. Rund: nei.

Med andre ord håper jeg at det ikke er nødvendig å være rund og frodig for å være sexy?

Nei, jeg håper da virkelig at man kan være sexy som slank også ;)

Du er helt sikkert sexy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det nok ikke så lett, nei :-(

Hva med riskaker da? Antar det er bedre enn brød, men kan jo bli litt kjedelig i lengden kanskje...

Riskaker?! Usj... Dessuten er vel ikke ris tingen heller i disse anti-karbohydrat-tider. Nei, 1-2 skiver til frokost og litt varierende lunsj og 1-2 knekkebrød til kvelds i tillegg til middag får være bra. Og frukt og grønt innimellom.

Synes da ikke jeg spiser så innmari mye heller, spiser jeg virkelig _så_ feil da?! En vanlig hverdag består vanligvis av:

Frokost - 2 middels grove skiver med hjemmelaget syltetøy

Mellom - en frukt

Lunsj - et maistriangel eller 2-3 brødskiver med lett eplesyltetøy og en frukt

Middag - en normalporsjon, prøver å spise mye grønt til maten

Kvelds - to knekkebrød med brunost / leverpostei med paprika og gjerne en stor kopp te, ellers drikker jeg normalt bare vann til maten og mellom måltidene, av og til et glass juice til et måltid kanskje, men som regel vann.

Det høres da ikke feil ut det?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rug? Jeg? Da går jeg rundt og putrer hele dagen og det vil jeg ikke utsette mine omgivelser for. :o) Blir så innigampræva fisfoill av rug sjø!

Det er bare i begynnelsen. Magen må venne seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...