Gå til innhold

Kåthet


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg er en kvinne i tidlig førtiårene - gift med en mann som er nesten tre år eldere enn meg. Jeg opplever å være veldig tiltrukket og kåt på mannen min. Noe som til tider kan være "slitsomt". Noen ganger kan jeg nesten føle det som om jeg maser meg til Sex. Vet at han synes det er "kult" å være gift med en kvinne som er "så" gira på han. Vet han setter pris på det også. Hva er det med meg - jeg har vært gift en gang tidligere, og da opplvevde jeg det ikke slik. Til tider skulle jeg ønske vi kunne ha hatt sex flere ganger om dagen. Til tider, og da særlig i eggløsningsperioden må jeg ta "saken i egne hender", og onanere for å få ut spenningen. Kan noen være så snill å kommentere dette. Er det normalt, og hvordan bør jeg gå fram uten å trampe over han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt og jeg har det på samme måte. :o) Kvinner blir gjerne bare kåtere og kåtere etter at de har rundet begynnelsen av 30-årene, men en del menn begynner å falle litt av lasset når de runder 40.... Dessverre.

Jeg er overhode ikke vant til å være den i forholdet som har mest sexlyst, men det er jeg nå. Det hender han må melde pass, han trenger gjerne en dag imellom, mens jeg gjerne kunne hatt sex opptil flere ganger om dagen på det "verste"! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

Det er helt normalt og jeg har det på samme måte. :o) Kvinner blir gjerne bare kåtere og kåtere etter at de har rundet begynnelsen av 30-årene, men en del menn begynner å falle litt av lasset når de runder 40.... Dessverre.

Jeg er overhode ikke vant til å være den i forholdet som har mest sexlyst, men det er jeg nå. Det hender han må melde pass, han trenger gjerne en dag imellom, mens jeg gjerne kunne hatt sex opptil flere ganger om dagen på det "verste"! :o)

Ai, er det dette jeg har i vente.

Min erfaring er iallfall at dette går opp og ned. Noen mennesker har jo også mer lyst enn andre, det er jo normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror forklaringen er en kombinasjon av alder og det at du har relativt ny partner. Mange kvinner opplever en erotisk oppblomstring etter skilsmisse og med ny mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gro Isachsen, Sexolog

Så godt å få høre de gode historiene også! Tror mange vil misunne deg lysten og gleden over et godt sexliv. Mange synes nok også mannen din er heldig som har en kvinne som tar initiativ og virkelig nyter sex – med ham og alene. Det er ikke uvanlig at kvinner kjenner seg ekstra kåte når de er på din alder. Det kan tilskrives en ekstra tilførsel av testosteron – som jo virker på tenninga. Årsaken tilskrives at kvinner da har en siste sjanse til å få barn før overgangsalderen setter inn. Du kan likevel prøve å la ham ta initiativet av og til, selv om det betyr at du av og til må legge litt bånd på dine lyster. Håper dere fortsatt får mange gode opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...