Gå til innhold

Fiske odør syndrom?


Gjest lizzeylee

Anbefalte innlegg

Gjest lizzeylee

Hei. Jeg er Jente på 17.Jeg har i lengre tid hatt vond svette lukt. Det lukter overhode ikke vanlig mer dritt liksom. Har også vond smak i munnen og dårlig ånde hele tiden. Det begynnte svakt men har grådvis blitt verre og verre. Det lukter verst av svetten i skrittet og i hode/ håret faktisk, men også ellers på kroppen. Jeg frykter veldig at det er den sykdommen som heter fiakeodør syndrom. Finner så mange ting der som stemmer, for det lukter veldig kraftig. Men det lukter liksom ikke fisk heller. og det har ingen sammenheng med maten jeg spiser for jeg har lest om en skal ungå hvis du har sykdommen og det hjalp ikke. Kan det være noe annet som gjør at du lukter retogslett dritt? Dette hemmer meg veldig sosialt sjønner du og jeg vill veldig gjerne bli kvitt det. Er det noen opprasjoner eller et eller annet en kan gjøre hvis en har fiskeodør syndromet, for kosthols endring har ikke hjulpet noen ting? I tilleg kommer det litt veske av og til ut av navlen og det likte ille der også hele tiden. Hva kan dette være? Jeg er veldig renslig og hygienisk selv om en ikke skulle tro det for det lukter så kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...