Gå til innhold

tegn på dehydrert!


Gjest miiiiila

Anbefalte innlegg

Gjest miiiiila

hva er tegn på at man er dehydrert??

jeg var i syden og ble plutselig kjempedårlig, kastet opp, var kjempekvalm... prøvde få i meg drikke, men kastet opp igjen etterhvert. Legen kom å så på meg og spurte om jeg hadde diare og magekramper, men det hadde jeg ikke. Så fikk jeg kramper i armene når han trykket meg på magen.

Ettertvert ble jeg bedre, og passet på å drikke masse vann.

var jeg dehydrert??

har det med medisiner å gjøre? jeg bruker litium og lamictal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

candyqueen_83

Kvalme, tørste og muskelkramper kan være tegn på dehydrering.

Diare kan være en årsak til dehydrering.

Kan ikke svare på noe om medisinene dine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chrisbb

Kvalme, tørste og muskelkramper kan være tegn på dehydrering.

Diare kan være en årsak til dehydrering.

Kan ikke svare på noe om medisinene dine..

Ikke så veldig smart av kroppen å reagere med dirare ved dehydrering da. Trodde kroppen var ganske smart jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Signert

Ikke så veldig smart av kroppen å reagere med dirare ved dehydrering da. Trodde kroppen var ganske smart jeg.

Det er vel heller sånn at man blir dehydrert av diare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiiiila

Det er vel heller sånn at man blir dehydrert av diare...

jeg hadde ikke diare.

var derfor jeg ikke hadde infeksjon/matforgiftning, og at det kanskje bare kom av at jeg drakk for lite vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ikke så veldig smart av kroppen å reagere med dirare ved dehydrering da. Trodde kroppen var ganske smart jeg.

Diare kan være en årsak. Kroppen reagerer ikke med diare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigerfar fikk en kraftig dehydrering for mange år siden da vi var på besøk. Han hadde urinveisinfeksjon, og drakk altfor lite (sikkert fordi det var vondt å tisse). Han fikk veldig sterk kroppslukt + at det luktet kraftig av urinen (den var også veldig mørk). Plutselig stivnet han helt, klarte ikke å røre seg, og vi måtte ringe etter ambulanse. Han ble innlagt på sykehuset og fikk intravenøs væske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...