Gå til innhold

Felles barn med en som har barn fra før


womanious

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å høre andres erfaringer fra lignende situasjon som jeg er i. Eller bare høre andres synspunkter

Jeg ble separert i fjor fra min mann, vi hadde inntil før seperasjonen prøvd å bli gravide i 1 1/2 år uten resultat. Vi hadde vært gjennom utredning på sykehus uten at noe galt ble funnet. I år er jeg 36 år, jeg har selvsagt ikke barn fra før og ønsker meg naturligvis barn veldig høyt. Møtte en ny mann i fjor, vi flyttet sammen i år og det går bra. Han har 3 barn fra før.

Jeg sa tidlig i fra at jeg ønsker eget barn og han hadde forståelse for dette og mente selv at han ikke hadde lukket døren for flere barn. Vi har snakket om dette flere ganger, men hver gang får jeg følelsen av at han egentlig ikke vil ha flere barn. Han sier vi kan prøve fra våren neste år, men jeg hører også hans tvil.

Jeg føler dette veldig vanskelig nå, for meg vil å få felles barn være den største glede, men det blir jo kanskje ikke slik for han? Det blir vel heller en ekstra bekymring og potensiell fare for knute på tråden.

Dere som har opplevd lignende, anbefaler dere å få et felles barn, eller gjør det bare ting verre? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, dette er jo svært viktig for meg, men jeg vil jo ikke miste han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet bare du og han. Ta deg nok en prat med han, og fortelle hva du føler. Hør hva han har å si, og handle deretter. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...