Gå til innhold

Hjelp! Pakke for 4 måneder..


Gjest pakkeselet

Anbefalte innlegg

Gjest pakkeselet

Klarer jeg dette i en middels stor og en liten kolli? Eller må jeg ta en stor? Ulempen me den store er at den er nærmest uhåndterlig tung når den fylles opp, den kofferten begynner også å bli litt slitt.

Føler jeg får litt mer orden med en middels stor og en liten.

Men jeg klarer ikke tenke praktisk her.

Må pakke BÅDE vinter og sommerklær pga klimaet dit jeg skal. Er litt jålete av meg og har jeg en dårlig dag kan jeg ikke ha på meg hva som helst, derfor må jeg ha mange alternativ:(

Noen som har gode pakketips til meg?

Skal heldigvis bo på samme sted under hele oppholdet, så slipper å drasse på bagasjen annet enn fra og til flyplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pakkesel

Skal du reise med fly?

Du kan evt undersøke om du kan sende vintertøyet med tog / båt, og så kommer det frem om en stund.

Og så kan du sende sommertøyet hjem på samme måte, når den sesongen er ferdig.

Eller hvis noen kommer på besøk til deg om en stund, kan du pakke en bag som disse kan ta med, med ting du ikke trenger med en gang. (vinterjakke og støvletter).

Uhåndterlig synes jeg ikke du skal bry deg om, så lenge du skal bo på ett sted. Om du trenger tralle® på flyplassen, gjør det ingen ting. Men mye overvekt er dyrt, da bør du heller undersøke andre måter å sende det på.

Må du legge igjen noe, legg igjen det som er rimeligst og enklest å kjøpe nytt der du kommer, eller det du uansett ønsker å kjøpe noe nytt i stedetfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe deg en ny stor koffert til? En med rullehjul og håndtak, så den ikke er så vanskelig å håndtere? For 4 mnd ville jeg trengt to store kofferter ja! Ellers er det jo også mulig å bruke en stor bag til å pakke klær i da, eller enda bedre: en ryggsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakk ned så mye som du trenger mellom hver gang du kan vaske tøy. Ikke mer! Det er for eksempel unødvendig med syv par busker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toya-1

Du får vel vasket klær der du skal bo i 4 mnd? Tror nok jeg hadde kjøpt en ny koffert med hjul så er den lettere å håndtere. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...