Gå til innhold

hvorfor klarer jeg ikke å oppnå orgasme?


chocoloco

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ei jente som har hatt et stabilt og bra sexliv i godt over et år, men jeg har aldri hatt orgasme. jeg skjønner at mange er godt voksne før de opplever det, eller ikke opplever det i det hele tatt, men jeg håper jeg slipper det.. ikke misforstå, jeg har en perfekt kjæreste som prøver så godt han kan, og jeg nyter absolutt alt, men jeg får aldri orgasme? jeg tenker overraskende nok som regel ikke på det _mens_ vi har sex, men innimellom synes jeg det er litt frustrerende å tenke på. spesielt siden det er veldig mange som sier at de bare oppnår orgasme etter å onanere selv, men jeg har aldri opplevd det heller. jeg begynner nesten å tvile på om jeg har et g-punkt i det hele tatt. er det noe jeg eller kjæresten min kan gjøre med dette, eller er det bare noe man må "vente og se" med....

:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

trekantdrama...

Stimulerer du klitoris selv under samleiet? G-punkt orgasme er ikke lett å få men klitorisorgasme er enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du selv ikke klarer å oppnå orgasme alene så skal det enda mer til at en partner skal klare å gi deg det.

Noen oppnår orgasme lett andre har store vanskeligheter med det, spesielt jenter.

Orgasme handler om mye og det er endel som skal stemme for at det løsner. Du skal ha de rette tankene, stramme de rette musklene, ligge i de rette stillingene, berøres riktig, med riktig hastighet og trykk, ta pauser og starte opp igjen riktig osv, osv.

Alt dette blir forstyrret når du har en partner til stedet og klarer du det ikke alene så blir det ikke lettere ved at du har en partner der.

Nå skal det sies at det er de jentene som kun klarer det med en partner og ikke alene, så alt håp er ikke ute.-) Men de er nok unntaket.

Men kjenner du ikke til hva som skal til for at du skal oppnå orgasme, så blir det enda vanskligere med en partner. Mitt råd er at du utforsker dette selv og alene, det er jo ikke akkurat det verste man kan trene på heller da:-)

G-punkt orgasme er enda verre å oppnå, de aller fleste har nok ikke oppnådd det, de fleste har klitoris orgasmer. Så dere får konsentrere dere om det i første omgang.

Han kan stimulere deg med hender og munn, du kan også ta på deg selv under samleie, det er opphissende for mannen også.

Dette handler om trening og utforskning for å finne ut hva som skal til for at akkurat du skal oppnå orgasme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

G-punkts orgasme er for "viderekomne", så det bør du ikke tenke på ennå.

Onaner du når du er for deg selv? Hvis ikke så bør du rett og slett forsøke det - den beste måten å oppnå orgasme på er å gjøre det selv. Jeg tror at det skal utrolig mye til at du klarer det sammen med kjæresten når du aldri har opplevd en orgasme.

Den helt klart letteste måten er å stimulere klitoris. Bruk fingrene og lag sirkelbevegelser for å skape et trykk. Jeg er avhengig av å stramme musklene i bena for å få orgasme. Du må eksperimentere med ulike teknikker.

Jeg ville også anbefale deg å kjøpe en kraftig vibrator. Inne på Cupido.no så har de en kraftig vibrator som de fleste som vanligvis ikke klarer å få orgasme har suksess med. Det vil i allefall være en begynnelse på å finne ut av hva som skal til for deg.

En annen måte som kan gi orgasme i samleiet er at du stimulerer klitoris når du sitter oppå kjæresten. På den måten så har du bedre kontroll over utviklingen. Hvis du får det til i en stilling, så kan du utvide repetoaret etter hvert.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest går nok til slutt:)

å få orgasme under selve samleie er det ikke så mange som får. det som sees på som "skikkelig" orgasme er den som kommer av å stimmulere klitoris.. selv kommer jeg ikke av sexèn, men av klitoris. og det er ikke bare å knote litt der nede så går det, av og til må jeg stramme beina litt og "hjelpe til".. så det er forskjellig fra person til person..

kanskje du skal prøve deg litt frem, det skal ofte litt mer til enn å bare ligge der å stimulere ett pungt.. og viktigst av alt, ikke stress!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...