Gå til innhold

Gutterom - mannfolk oppfordres også til å svare


Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Jeg skal innrede et gutterom. Hva er viktig? Skrivebord, seng, sitteplasser (så senga få stå i fred). Kanskje en lekekasse med sittebenk oppå, som ikke ser så "barnslig" ut?

Kanskje en lengre benkeplate med plass til pussleting som lego etc, et mikroskop osv. Flere skufferekker til sortering og lagring av smånips. Gutter roter forferdelig noen ganger, så jeg ser for meg at skuffer som kan lukkes gir et ryddigere rom, enn om jeg velger bokhylle-åpne varianter.

Kom med innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186336471' post='3652141]

7 år

Så synes jeg du har mange godt idéer selv. Noe å sitte på utenom sengen synes jeg er en glimrende idé. Pult som er stor nok til både lekser og hobbyer. Liker han å tegne/skrive, kan det være en idé med en tavle, eller bare tavlelakk med en kul ramme rundt på en del av veggen. Hva med et rydde-rotesystem til forskjellige saker og ting? En skinne på veggen med plass til bilder og tegninger som kan byttes ut? Er det liten plass på rommet kan det være en idé med en høy seng med plass til oppbevaring under, gjerne med innebygde skuffer, eller med uttrekksskuff med en madrass i hvis det kommer gjester. Har dere råd, ville jeg fått en møbelsnekker til å bygge sengen.

La ham komme med fargeforslag selv (forslag altså... :-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synes jeg du har mange godt idéer selv. Noe å sitte på utenom sengen synes jeg er en glimrende idé. Pult som er stor nok til både lekser og hobbyer. Liker han å tegne/skrive, kan det være en idé med en tavle, eller bare tavlelakk med en kul ramme rundt på en del av veggen. Hva med et rydde-rotesystem til forskjellige saker og ting? En skinne på veggen med plass til bilder og tegninger som kan byttes ut? Er det liten plass på rommet kan det være en idé med en høy seng med plass til oppbevaring under, gjerne med innebygde skuffer, eller med uttrekksskuff med en madrass i hvis det kommer gjester. Har dere råd, ville jeg fått en møbelsnekker til å bygge sengen.

La ham komme med fargeforslag selv (forslag altså... :-)).

Rommet er malt i Polarlys - nydelig farge. Det er lagt lønn parkett på gulvet, og hvite takplater. Rommet er bare 4,25 m x 2,40 m. Senga tar i grunnen en stor del av rommet, så jeg må møblere smart.. Senga er en rammemadrass på 120 cm bredde. Døra er i hjørnet på den ene kortveggen, og på motsatt vegg er vinduet... *vri de små grå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186338847' post='3652168]

Rommet er malt i Polarlys - nydelig farge. Det er lagt lønn parkett på gulvet, og hvite takplater. Rommet er bare 4,25 m x 2,40 m. Senga tar i grunnen en stor del av rommet, så jeg må møblere smart.. Senga er en rammemadrass på 120 cm bredde. Døra er i hjørnet på den ene kortveggen, og på motsatt vegg er vinduet... *vri de små grå*

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...