Gå til innhold

Huff hva gjør jeg?


Gjest fortvilende

Anbefalte innlegg

Gjest fortvilende

Først og fremst, jeg håper jeg slipper å få masse dritt for det jeg kommer til å skrive nå, da dette langt ifra er noen ønskesituasjon for meg., og heller ikke noe jeg kan styre.

Saken er den, kusinen min har vært sammen med kjæresten sin i et år. Jeg har vært mye sammen med dem, og det har seg sånn at jeg og hennes kjæreste har fått følelser for hverandre. Han sier at han er forelsket i meg, at han en dag vil gifte seg med meg, at han ikke klarer å slutte tenkte på meg, og a han fantaserer om meg. Han mener virkelig at jeg er hans soulmate, og jeg er enig. Han er såklart glad i kusinen min også, men de er veldig forskjellige og det er mye mellom dem som ikke stemmer. Problemet er at han kan jo ikke gjøre det slutt med henne og bli sammen med meg. Det ville knekt henne totalt, og jeg kunne aldri gjort noe sånt mot henne. En annen ting er at familien (tante, onkel og besteforeldre) ville dømt meg ned og under. Så hva er løsningen? At han bare fortsetter å være sammen med henne og skyver vekk følelsene han har for meg? Det er jo ikke helt riktig det heller..

Jeg vil også si det at det er han som er mest på, ikke jeg. Jeg har egentlig for lenge siden lagt meg til ro med at det ikke kan bli oss, men han klarer derimot ikke det. Huff dette er en fortvilende situasjon. Jeg blir svært sjeldent forelsket, og den eneste gangen jeg faktisk har fått sterke følelser for en person, som også er gjensidige, så er han sammen med kusinen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er slik at han ikke har følelser for henne lenger så er det vel mest realt å gjøre det slutt med henne. Men dette er jo noe som er melom han og din kusine...Du sier at du har slått deg til ro med at det ikke kan bli dere. Det høres fornuftig ut. Gjør det klart for han at det ikke kan bli noe mellom dere. Om dere finner hverandre en stund etter at han har avsluttet sitt nåværende forhold er en annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må iallefall snarest gjøre det slutt med kusinen din og dere må holde dere borte fra hverandre så lenge som mulig, så får dere heller se om følelsene fortsatt er der om et år eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har forelsket det kan du vel ikke gjøre så mye med. Jeg regner ikke med dere har gjort noe "ulovlig" sammen...? Du spør om han bare skal fortsette med å være sammen med kusinen din. Nei, det synes jeg ikke, uavhengig om han blir sammen med deg i stedet for. Han er jo ikke forelsket i henne, og de passer ikke sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må iallefall snarest gjøre det slutt med kusinen din og dere må holde dere borte fra hverandre så lenge som mulig, så får dere heller se om følelsene fortsatt er der om et år eller to...

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jævlig kinkig situasjon.

Jeg mener at han skal gjøre det slutt med din kusine, så bør det går minst ett år eller to år før dere blir sammen.

La den stakkars kusina få lov til å gjøre seg ferdig med han før du trer inn i hans liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør gjøre det slutt med kusina di, holde seg unna dere begge og så får skjebnen bestemme om dere to skal være sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...