Gå til innhold

Høyglans kjøkken


Gjest sørarena

Anbefalte innlegg

Gjest sørarena

Vi skal pusse opp et helt hus til neste år og da skal vi ha nytt kjøkken.

Jeg synes høyglans kjøkken er så utrolig fint.

En kollega av meg mente det var for mye "mote kjøkken",og da blir jo jeg (lettpåvirkelig som jeg er) litt i tvil.

Hun mente jeg måtte tenke litt lengre fram i tid,for da er det jo ikke sikkert jeg ville like det.

Samtidig så må jeg jo kjøpe det kjøkkenet som jeg liker best.

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feks som dette:

http://www.dnkas.no/comweb.asp?ID=88

Men det finnes penere høyglanskjøkken enn det.

Poenget er iallefall at skapdørene er litt blanke og de er enten hvite eller sorte.

Lette og holde rene er de også:)

Bildet kom ikke frem, men jeg tror jeg vet hva du mener nå. At de er lette å holde rene ville jeg sett på som et stort pluss. Det er nok ikke helt min stil, hvis det er det jeg ser for meg, men så lenge det er dere stil og dere tror dere vil trives med dem i mange år fremover ville jeg ikke brydd meg om at det kanskje er en motedille.

Noe er moderne i en periode, som orange, turkis og gusjegrønne fliser var på 70-tallet, og noe er moderene en annen gang, som den litt enklere stilen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med mitt hvite høyglanskjøkken som jeg har hatt et par år nå. Sort eller rødt blir man kanskje raskere lei? Kjøp det kjøkkenet du syns er fint du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Den som tror at man kan kjøpe et kjøkken som er tidløst i ordets rette forstand (at man ikke kan se hvilken tid det er satt opp i) er dum.

All innredning er mote i en eller annen form.

Det å si at man vil ha et tidløst kjøkken er omtrent like dumt som å si at man vil ha en "klassisk" tatovering. Alle uttrykk kan dateres.

Når det er sagt, så kan man jo unngå de mest døgnfluepregede kjøkkene. Vi har et hvitt høyglanset kjøkken fra IKEA (Abstrakt) og har hatt det i snart tre år nå. Jeg føler ikke at jeg må skifte det ut ennå ;-)

... Åååå, det er bare så tidlig 2000, altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...