Gå til innhold

Samboer og jeg har 2-årsjubileum


smurf78

Anbefalte innlegg

Samboer og jeg har 2-årsjubileum imorgen og begge har ferie. Tror han har glemt dagen, men jeg har lyst til å gjøre stas på ham. Skal ut en tur i 12-tiden og er ikke hjemme før 14. Et problem er at han er hjemme hele dagen, så hvis jeg skal styre mye her hjemme skjønner han tegninga. Selvom jeg gjerne skulle lagd en god middag... Noen som har gode forslag til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta ham med ut og spise? Bestill bord på en fin eller romantisk restaurant?

Eneste problem er at vi har litt dårlig råd for tiden. Kan jo bruke noen hundrelapper, men har ikke råd til 1000 kr nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mitt forslag

Eneste problem er at vi har litt dårlig råd for tiden. Kan jo bruke noen hundrelapper, men har ikke råd til 1000 kr nå.

Ta med noe take away hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...