Gå til innhold

Er jo vanskelig å ha bra sex


Gjest Linnea79

Anbefalte innlegg

Gjest Linnea79

Jeg er en jente på 19 år som debuterte seksuelt for ca et år siden og har skaffet meg litt seksuell erfaring den siste tiden. Desverre har jeg kommet frem til noe frustrerende jeg ikke visste fra før. Det er jo faktisk ikke så enkelt å ha sex som alle skal ha det til! Enten det eller så er det bare jeg (eller guttene jeg har hatt sex med) som er ekstremt klønete. For det første kan det være både vondt og vanskelig å få penisen inn i skjeden. Blir mye fikling og dessuten er jeg ofte for tørr i starten. Etter en stund blir jeg nesten for våt og penis bare faller ut igjen hele tiden. Dette ødelegger veldig mye av stemningen synes jeg. Jeg har lært alt om disse knipeøvelsene og kniper og kniper tilbake som bare det, men ingenting hjelper. Virker nesten som om knipemusklene ikke fungerere i det hele tatt. Synes også det er litt merkelig at jeg skal være ¨å "slapp" når ejeg er så ung og relativt fersk i "gamet". Misjonærstillingen er den eneste stillingen som fungerer greit, men denne stillingen er er det jo ingen gutter som liker virker det som. Er det bare jeg som opplever dette som et problem? Etter som jeg nå etterhvert har hatt et par partnere, begynner dette nemlig å tære skikkelig på selvtillitten min. Det må jo nesten være meg det er noe galt med. Dette tærer skikklig på selvtilliten min. Det må jo føles som en kjempe nedtur å ha sex med meg:-( Noen gode råd der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er best å bli tatt bakfra, det kan by på problemer å gjøre det midt i senga, da spretter jo begge litt rundt hehe, såhvis du tar knærne litt innenfor kanten av sengen så han kan stå på gulvet bak det liksom, det fungere skikkelig fint ;)) Da kan han styre så den ikke "detter ut" og samtidig blir det litt mere futt i sexen, er ikke så krevende akkurat ;)), har litt mer kontroll i den stillingen, for jeg kjennet til problemet ........ Har hatt litt problemer i andre stillinger jeg da, den er jo ikke evig lang liksom, så riding og sånt har fungert litt dårlig. Da faller den ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en gutt som er skikkelig glad i deg, og du i han.

Begynn med flere kvelder, hvor dere bare ligge rpå sofaen og kliner. Avtale å ikke gå under beltestedet. Da kan du etterhvert se hva som skjer med deg, når du ikke har press på deg.

Sånne tekniske finesser med hjelpemidler, "bakfra" og slikking kan dere vente leeeeenge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...