Gå til innhold

Tror du på spøkelser?


Shadow 650

Anbefalte innlegg

Eg har i mange år følt at noen har "kikket" på meg da eg sov.

I stua har eg to møblement med 10 skuffer på hver. En dag måtte eg til spesialbutikk for å kjøpe inn 7 nye "hemper". Hvor de gamle ble av, kan man jammen lure lenge på..

I forgårs natt skjedde det: Rullegardinen min rullet opp og ned. Kl.5 om morgenen, og eg bråvåknet! Eg torde ikke å kikke på hendelsen, men hørte tydelig lyden av mekanismen på siden.

Eg kontaktet healeren min, som eg går gjevnlig til.

I kveld fikk eg melding av henne. Det var en gammel mann i leiligheten min, som var klar til å gå over til den "andre siden".

Ikke vet eg. I bunn og grunn stoler eg totalt på henne. Hun har healet det ene og det andre hos meg, og har evner over det vanlige.

Så det. Nå får eg håpe det roer seg her. At ting ikke bare forsvinner, og dukker opp på de merkligste steder...

Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Tror du på spøkelser?''

Nei.

''Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?''

Ja, det er fortsatt mye vi ikke vet.. det gjøres også mange nye oppdagelser her på jorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror ikke på spøkelser.

Jeg tror det finnes naturlige forklaringer på det aller meste, men at det kan finnes uoppdagete fenomener i verden fremdeles.

Jeg liker ikke type healere og demonutdrivere som skal sko seg på andres elendighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror ikke på spøkelser.

Jeg tror det finnes naturlige forklaringer på det aller meste, men at det kan finnes uoppdagete fenomener i verden fremdeles.

Jeg liker ikke type healere og demonutdrivere som skal sko seg på andres elendighet.

Du tror på uoppdagede fenomener, men du tror ikke på at spøkelser kan være et "uoppdaget" fenomen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angela25

Nei jeg tror ikke paa spokelser, men jeg tror paa onde aander/demoner som kan vaere i hjemmene til folk.

Jeg hadde det, og det var skikkelig utrivelig og ekkelt. Det kom etter at jeg hadde drevet med tarotkort.

Jeg er kristen, (var ikke det da jeg drev med tarot...)og tror ikke at folk kan gaa igjen. Jeg og venner av meg, samlet oss i leiligheten min og ba, da forsvant baade skyggene, fotskrittene, kuldegysningene og folelsen av at "noen" saa meg.

Vil ogsaa si at jeg synes det er forferdelig at noen tror paa dette med gjenferd/spokelser. Da mener jeg feks. smaa unger som gaar igjen og slikt.... Det er rett og slett ondskapen selv som forkler seg i menneskeskikkelser, og later som de er de avdode....

Men at det finnes ting som ikke har en naturlig/menneskelig forklaring, ja det tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky1365380698

Ja, det gjør jeg.

Er vel bunn og grunn svært skeptisk til alt "slikt", men har opplevd lignende saker som du beskriver her selv (og holdt på å dø av redsel), det samme har søsknene mine på det samme stedet, uavhengige av hverandre. Ingen av oss torde å innrømme dette for hverandre helt til en dag en av oss fikk tilbud om å være alene i det huset og passe en hund. Nesten litt festlig der tre voksne mennesker kommer på den ene latterlige unnskyldningen etter den andre for å slippe...

Liker fortsatt ikke å innrømme at jeg tror på "slikt" - velger å konstantere at det troligvis finnes mer der ute en hva vi mennesker kan forklare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skeptiker, og jeg har aldri sett eller opplevd noe sånt selv.

Men flere enn deg har jo opplevd liknende ting. Jeg har hørt mange historier fra folk jeg kjenner som virker pålitelige og stabile på alle måter. Derfor må jeg si ja, jeg tror det forekommer slike fenomener, men jeg vet ikke om jeg tror på spøkelser. Hvem kan vel si hva disse fenomenene kommer av? Jeg stiller meg åpen for at det finnes _noe_ der ute, men gjenferd?? Det høres søkt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Healeren sendte den gamle mannen over til den andre siden.

Eg merker ên stor forandring: Det har blitt varmere i leiligheten min.

Dessuten slår varmegulvet seg av på badet, det gjorde det aldri før.

Mmm. Det er varmt her, og t.o.m vinduet står oppe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Tror du på spøkelser?''

Nei.

''Hva tenker du? Tror du at det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke har peiling på?''

Ja, det er fortsatt mye vi ikke vet.. det gjøres også mange nye oppdagelser her på jorden.

Hæ...? Hvordan får du til å lage ramme rundt teksten...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ...? Hvordan får du til å lage ramme rundt teksten...?

Sett to stk små streker (samme tast som stjernetasten) foran og bak den teksten du vil ha innrammet!

''ta en test da ;)''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv har jeg aldri opplevd noe slikt, men jeg har folk i nær familie som har sett spøkelser, gjenferd eller hva man nå skal kalle det.... Vanskelig å tro at det er sant samtidig som jeg ikke kan annet enn å stole på deres observasjoner.

Forøvrig tror jeg det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok mere som foregår rundt oss, enn hva vi vet og ser.

Jeg har hatt besøk av min døde morfar to ganger (han døde i 2003). Snålt, men jeg blir ikke redd. Han var en vennlig mann, og sist så så jeg han da jeg kom ned trappa, ned til stua. Han satt på "sin" plass i stua, så på oldebarna, smilte og forsvant.

Vi overtok hans hjem gjennom de siste 30 år, og jeg husker han uttrykte sin glede over å få vite at oldebarna skulle vokse opp her, før han døde.

Merkelig sak, egentlig, men han bare var her et 4-5 sekunder, og skulle forsikre seg om at vi hadde det bra.

Hadde noen fortalt meg en lignende historie for noen år siden, så hadde jeg ikke trodd på det.

Dette stiller seg ikke i samme kategori som det du har opplevd, men jeg måtte bare si det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett to stk små streker (samme tast som stjernetasten) foran og bak den teksten du vil ha innrammet!

''ta en test da ;)''

''Dette må eg teste''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''flink du :)''

Dette har jo jeg også lurt på.... jeg må også teste,- det er altså 2 enkle-anførselstegn dere mener?

''Test

av ramme''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jo jeg også lurt på.... jeg må også teste,- det er altså 2 enkle-anførselstegn dere mener?

''Test

av ramme''

Jepp, du klarte det :)

'':-)''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...