Gå til innhold

søthunger


Nathalie

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg spiser sunt og variert, og beveger meg nok. Problemet mitt er at etter middag og fram til jeg legger meg så har jeg lyst på NOE hele tiden. Noe søtt, noe godt, noe nam. Sukk. Jeg kan selvfølgelig kjempe imot, men det hadde vært ok med tips om NOE jeg kan spise som ikke er usunt. Nei, gulerøtter funker ikke. Indisk te med en teskje sukker og melk er namnam. Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sofies mamma

Hadde samme problemet i mange år. Det løste seg med grete roede-opplegget. Fikk i meg så mye næring i løpet av en dag at søthungeret forsvant totalt. Det er en befrielse og kiloene gikk raskt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm - visste ikke at jeg hadde skifta nick..... For dette innlegget må nesten jeg ha skrevet:-)

Kjenner meg bare såååå godt igjen.

Noe som kan hjelpe er en smoothie. Denne er søt og mettende. Bruker frukt, bær, lettyoughurt og noen dråper søtning. Jeg merker også at når jeg er mett er søtbehovet mindre.

Tørkede apriskoser er også godt.

Noen ganger blir det sviskekompott. (Vet mange ikke liker det, men jeg elsker det). Bruker søtning i kompotten, men litt fruktose på toppen.

Kanskje noe av dette kan redusere søthungeren noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...