Gå til innhold

Tvangstanker som medfører stor angst


Gjest MrMoon6

Anbefalte innlegg

Gjest MrMoon6

Har et problem som har begynt ganske umerkelig.. Jeg er en gutt på 19 år som nettopp har blitt sammen med ei nydelig jente, men plutselig har jeg opplevd at jeg hadde en dag der jeg mista alle følelser ovenfor alt det gode i livet, særlig ovenfor henne. Og dette førte til tvil om jeg virkelig var glad i henne, som bare vokste til en indre dialog der en stemme sier de mest grusomme ting ,mens den andre påpeker at man ikke bare plutselig slutter å være glad i kjæresten sin over natta. Det rare er at dette skjedde nøyaktig på samme måte i sist forhold jeg var i, og jo mer jeg tenker på det jo mer vonde følelser får jeg , og jo mer sliten blir jeg. Jeg prøver særlig å presse frem gode følelser, men de kjennes anstrengte ut, og det bidrar bare til å sette vonde torner i diverse gode minner og slikt. Vil veldig gjerne ha noen råd eller hva som helst som kan hjelpe meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...