Gå til innhold

Sulten støtt


Gjest pregnant77

Anbefalte innlegg

Gjest pregnant77

Er fortsatt plaget med kvalme, men nå har jeg fått sånn utover dagen at jeg fort blir sulten og føler at jeg blir kvalm om jeg ikke får i meg noe. Så spiser jeg litt, men føles som jeg ikke får opp blodsukkeret fort nok, blir sånn rar i kroppen, som om man ikke har spist på flere timer... Er dette normalt?

Og selv om jeg er sulten er jeg fortsatt like kresen, er desperat etter mat, men vet ikke helt hva jeg skal spise fordi det og det er plutselig ekkelt og jeg er redd jeg blir dårlig om jeg spiser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gravid, jippi:-)

Kan ikke gi deg særlig mange gode råd dessverre. Har det på nøyaktig samme måten selv:-( Er 12 uker på vei nå så jeg håper inderlig at det snart går over...syns at det hjelper å ikke bli sulten...spise litt hele tiden. Vanskeligs om morgenen å få ned noe for da er jeg utrolig kvalm og kaster opp, når arbeidsdagen er slutt er jeg likedan.

Håper at du får mange svar slik at jeg også kan få noen gode tips. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv. Akkurat sånn hadde jeg det også. Det begynte å bli bedre rundt 16 uker og jeg var helt kvitt det rundt 18 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...