Gå til innhold

smerte, nummenhet omkring trocanter major område


2molo

Anbefalte innlegg

Hei!

Jente, 29 år gammel.

Opplevde dette for to dager siden. En brennende, stikkende, som et kraftig svimerke omkring trocanter major området i det jeg la meg over på hø.side i sengen. Er og noe nummen over området når jeg trykker på det. Opplever dette pr.dag dato.

Jeg spratt jo opp av sengen da det var ganske vondt. Det gikk jo over etter 1-2 minutter. Det jeg lurer på er om dette er noen irritasjon av en nerve, eller en sene?

Jeg driver med styrketrening, noe tung styrketrening- løfter mye kilo ved knebøy etc. men jeg har som sagt vært borte fra trening nå i underkant av 2 uker, da jeg har vært sliten og trøtt i kroppen og da jeg ble forkjølet de siste dagene. Men er nå bedre og ønsker å gå på trening i morgen. Skal jeg bare hvile benet? jeg kjenner jo ikke noe når jeg går, beveger meg. Vel jeg kunne kjenne noe da jeg sto litt lenge på benet (hø.side). Men det var jo som sagt rett etter at det skjedde. Skal jeg bare vente med bein øvelsene? eller skal jeg bare fortsette å trene så lenge jeg ikke kjenner noe. Kjenner det hovedsaklig hvis jeg legger meg på denne siden. Har ikke vært plaget med dette før. Har heller ikke hatt noen skader her før.

Med vennlig hilsen

Hanne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...