Gå til innhold

OPpbevaring av klær


cathlin

Anbefalte innlegg

Hvor kan man oppbevare klær som verken er rene eller så skitne at de må vaskes?

Jeg har veldig få m2 å boltre meg på og alt som ikke har en bestemt plass av ting og tang blir liggende å rote rundt på gulvet spesielt. Mye klær. Så spørsmålet er hvor man legger klær man skal bruke igjen etter å ha brukt dem? Fins det noe lurt oppbevaringssystem som tar minimalt med plass? Dere smarte mennesker vet kanskje råd??

*seriøst problem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest singel in the city

Hva med et slags skuffesystem under senga da? Da får du samlet det på en plass så det ikke ligger inne i skap med rene klær. Kanskje Ikea har et eller annet brukendes

Ellers kan en ha knagger på veggen, med hengere hvis klærne ikke tåler å bli hengt på en knagg.

Stoler er noe herk og alt blir krøllete og klærne samler seg opp hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et slags skuffesystem under senga da? Da får du samlet det på en plass så det ikke ligger inne i skap med rene klær. Kanskje Ikea har et eller annet brukendes

Ellers kan en ha knagger på veggen, med hengere hvis klærne ikke tåler å bli hengt på en knagg.

Stoler er noe herk og alt blir krøllete og klærne samler seg opp hos meg.

Gode ideer, men...:-) har ikke plass under sengen, knagger får jeg ikke hengt opp fordi mye vegg er skapdører og resten okuppert. Kanskje ev, henge noe ned fra taket (?) hm.... Skal sjekke ikea ved neste korsvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

legger du dem i en haug oppå en helt vanlig pinnestol er det ikke mye plass som trengs! ;-)

Hvis pinnestolen hadde vært usynlig så... men jeg har egentlig ikke plass og det vil se nesten like rotete ut med klær på stolen, tror jeg. *vanskelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel in the city

Gode ideer, men...:-) har ikke plass under sengen, knagger får jeg ikke hengt opp fordi mye vegg er skapdører og resten okuppert. Kanskje ev, henge noe ned fra taket (?) hm.... Skal sjekke ikea ved neste korsvei.

Kan du lage knagger på innsiden av skapdørene kanskje? Eller et eller annet system der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du lage knagger på innsiden av skapdørene kanskje? Eller et eller annet system der?

Det var ikke så dumt. Har en dør som kan være aktuell. Bare jeg finner knapper som ikke ødelegger døra (den er tynn). Lim funker ikke når det skal henge litt tunge ting på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode ideer, men...:-) har ikke plass under sengen, knagger får jeg ikke hengt opp fordi mye vegg er skapdører og resten okuppert. Kanskje ev, henge noe ned fra taket (?) hm.... Skal sjekke ikea ved neste korsvei.

Det finnes knaggrekker som kan henges over døren. Jeg lurer på om ikke Ikea har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest singel in the city

Det var ikke så dumt. Har en dør som kan være aktuell. Bare jeg finner knapper som ikke ødelegger døra (den er tynn). Lim funker ikke når det skal henge litt tunge ting på dem.

Jeg lurer på om ikke ikea eller noen av de andre kjedene har noe du kan henge over døren, så du slipper å banke inn i den. Men da må det muligens henge noe over skapdøren så den ikke går helt inn. Vet ikke..Man får aldri nok hengere eller skapplass spør du meg. Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om ikke ikea eller noen av de andre kjedene har noe du kan henge over døren, så du slipper å banke inn i den. Men da må det muligens henge noe over skapdøren så den ikke går helt inn. Vet ikke..Man får aldri nok hengere eller skapplass spør du meg. Aldri.

Det var lurt! Noe som kan henge over døra på innsiden.

Jeg har bare bodd ett sted der det var nok skapplass, og det satte jeg stor pris på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en liten knaggrekke fra Ikea som kan hektes oppå en vanlig dør. Den henger på innsiden av soveromsdøra, og der havner som regel klær som er brukt, men rene nok til gjenbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastbokser med lokk. Kan stables oppå hverandre.

Ja, jeg så plutselig for meg at jeg kunne ha en flat, avlang plastboks under det lille bordet. Det aller beste var hvis man kunne hatt et flerfunksjonsbord med inngang til oppbevaring fra siden av bordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en liten knaggrekke fra Ikea som kan hektes oppå en vanlig dør. Den henger på innsiden av soveromsdøra, og der havner som regel klær som er brukt, men rene nok til gjenbruk.

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...