Gå til innhold

Vaffelrøre - oppbevare?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg skal stille med _mye_ vaffelrøre på lørdag og det enkleste hadde vært å lage den nå i kveld. Holder den seg i nesten 2 døgn på plastflasker i kjøleskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    10

  • sant å si

    8

  • Lurveline

    7

  • morsan

    4

Mest aktive i denne tråden

Tror da det, iallefall hvis du lager den av noenlunde ferske råvarer og ikke bruker "bruke opp alle de sure melkerestene-trikset" man pleier når man lager vaffelrøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror da det, iallefall hvis du lager den av noenlunde ferske råvarer og ikke bruker "bruke opp alle de sure melkerestene-trikset" man pleier når man lager vaffelrøre.

*Hehe* neida, ferske varer ja. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men den blir ikke like god som nylaget. Men sånn er det vel med alt.

Nå viser det seg at jeg ikke har nok melk så den blir ikke laget før i morra uansett. :o( Jaja, sånn er det når man er en elendig planlegger. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men den blir ikke like god som nylaget. Men sånn er det vel med alt.

Vaffelrøra er like god dagen derpå.

Dessuten har jeg kjøpt meg nytt vaffeljern som har 6 (merk tallet) fine ordentlige hjertevafler og i tillegg er de store!

hehe måtte bare si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vaffelrøra er like god dagen derpå.

Dessuten har jeg kjøpt meg nytt vaffeljern som har 6 (merk tallet) fine ordentlige hjertevafler og i tillegg er de store!

hehe måtte bare si det.

6? Ser di ut som ordentlige vaffler da? Synes ikke de som er "avklippt" i hjørnene, altså 4 vaffler, er ordentlige vaffler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaffelrøra er like god dagen derpå.

Dessuten har jeg kjøpt meg nytt vaffeljern som har 6 (merk tallet) fine ordentlige hjertevafler og i tillegg er de store!

hehe måtte bare si det.

6 hjerter i en plate!? Det er like feil som 4! ;o) Det skal være 5!

Jeg har nettopp kjøpt nytt dobbelt vaffeljern og gleder meg til å prøve det i helga. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at jeg ikke har nok melk så den blir ikke laget før i morra uansett. :o( Jaja, sånn er det når man er en elendig planlegger. :o)

Du får trøste deg med at du kanskje får bedre respons på resultatet da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6? Ser di ut som ordentlige vaffler da? Synes ikke de som er "avklippt" i hjørnene, altså 4 vaffler, er ordentlige vaffler.

Helt enig. Vaffelplater skal ha 5 hjerter. Basta. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6? Ser di ut som ordentlige vaffler da? Synes ikke de som er "avklippt" i hjørnene, altså 4 vaffler, er ordentlige vaffler.

De smaker helt likt, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hjerter i en plate!? Det er like feil som 4! ;o) Det skal være 5!

Jeg har nettopp kjøpt nytt dobbelt vaffeljern og gleder meg til å prøve det i helga. :o)

Jeg har for ikke lenge siden kjøpt dobbelt vaffeljern. Jeg lurer egentlig på om vaffelstekingen tar kortere tid eller ikke, synes det dobble bruker mye lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6? Ser di ut som ordentlige vaffler da? Synes ikke de som er "avklippt" i hjørnene, altså 4 vaffler, er ordentlige vaffler.

Det er ordentlige hjertevaffler!

runde fine kanter og fin spiss i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hjerter i en plate!? Det er like feil som 4! ;o) Det skal være 5!

Jeg har nettopp kjøpt nytt dobbelt vaffeljern og gleder meg til å prøve det i helga. :o)

Det er jo når det er 5 hjerter at det er så vanskelig å dele dem!

Det er derfor Wilfa har laget et nytt vaffeljern :)

Du kan dele opp i 3 + 3, 2+2 eller 1 og 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hjerter i en plate!? Det er like feil som 4! ;o) Det skal være 5!

Jeg har nettopp kjøpt nytt dobbelt vaffeljern og gleder meg til å prøve det i helga. :o)

At ekte vaffelplater skal ha 5 hjerter er jo noe alle vet!! :-) de smaker til og med bedre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At ekte vaffelplater skal ha 5 hjerter er jo noe alle vet!! :-) de smaker til og med bedre da.

Hehe nå skal det være 6 hjerter. nymotens det skjønner dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6? Ser di ut som ordentlige vaffler da? Synes ikke de som er "avklippt" i hjørnene, altså 4 vaffler, er ordentlige vaffler.

Leter link, men finner ingen med vaffeljernet åpent av en eller annen forunderlig grunn! Ihvertfall når det er diskusjon om dette på dol så burde vi fått sett på nettet hvordan vafflene blir!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh.

Leter link jeg så skal du få se hvor flotte hjerter det blir av jernet.

Du får selge ditt gamle på finn og så kjøpe det som er moderne.

*knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...