Gå til innhold

Mensen et døgn bare? Kan det være festeblødning?


Gjest mamma'n til go'gutten

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n til go'gutten

Fikk mensen fredag, en dag før ikm. Blødde ganske vanlig fredagen (ca to bind=. Lørdag kom det bare litt på morgenen, litt i midten av bindet bare.. etter det har det ikke kommet noe, bare et lite spor av brunt på papiret til morgenen i dag.

Synes det var så rart..aldri opplevd det før.. Pleier jo å ha mensen i 5 dager ca. Noen som veit? Kan det være festeblødning? Men det er vel bare så vidt litt sporblødning er det ikke? Og når kommer festeblødning i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pregnant77

Samme skjedde med meg egentlig, mensen var to uker for sent hos meg, så plutselig pang kom den som lyn fra klar himmel. Blødde en del første dagen, men så ga det seg veldig dagen etter, var bare litt blod, og ros/brun utflod noen dager senere. Jeg skjønte dette ikke var vanlig mens, pleier å blø ganske jevnt 4 første dagene. Så jeg tok en test, den ble umiddelbart positiv, tok flere tester noen dager senere som også var positiv. Og nå er jeg over 3 mnd gravid :)

Så du får bare ta en test......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...