Gå til innhold

Det er så vondt..


Gjest jeg har det ikke så bra nå:(

Anbefalte innlegg

Gjest jeg har det ikke så bra nå:(

Jeg har egentlig ingenting å spørre om, jeg må bare skrive litt, kanskje noen har noen råd likevel.

Jeg er en ung jente, 18 år bare.. Og jeg har så fryktelig kjærlighetssorg. Jeg møtte en gutt for 5 måneder siden på en fest hvor vi hadde det veldig koselig og flørtet hele kvelden. Etter den natten har vi vært sammen nesten hver eneste dag. Gjort masse koselig, dratt på turer, ute og spist, han har gitt meg gaver og komplimenter og vært virkelig koselig mot meg.

For meg som sliter veldig med dårlig selvtillitt har denne tiden med han vært helt topp. Han har vært så perfekt mot meg, og fått opp selvtilliten min masse.

Jeg var ganske sikker på at vi allerede var kjærester, vi har jo oppført oss akkurat som vi er det, men det er vi altså ikke.. Fikk vite i sta at han var veldig usikker og ikke visste hva han ville. Han beklaget at han ikke hadde sagt fra før og at han hadde gitt meg falske forhåpninger, men det hjelper ikke stort for meg akkurat nå.

Dette skjer hver gang.. Sånn har det alltid vært med meg og alle guttene jeg har møtt. Jeg driver dem bort fra meg, men hvorfor? Tror kanskje de syns jeg blir slitsom i lengden på grunn av min manglende selvtillitt. Eller?

Nå er jeg i hvert fall helt ødelagt, selv om jeg burde skjønt for lenge siden at han er altfor bra for meg. Men jeg er like naiv hver gang..

Men jeg vet det går over, det gjør alltid det.. Men det er vondt likevel. Og jeg er bare 18 år, det kommer jo sikkert flere muligheter. Men vondt er det, uten tvil..

Jeg har også et annet problem, det er at jeg har sex med gutter altfor fort. Jeg tror på en måte at hvis de får sex så liker de meg kanskje, selv om jeg vet så godt at det ikke stemmer. Jeg må jobbe med meg selv ser jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silver Fairy

Pass på at du har et eget liv neste gang du blir forelsket. Ikke slutt å treff venner og gjøre det du vanligvis gjør, for kun å klamre deg til kjæresten. Det kan bli veldig intenst og kvelende for mange. Jeg tror det er dette som skremmer dine potensielle bort. Jeg syns ikke det er noe galt i å ha sex tidlig i et forhold, men gjør det av lyst -ikke fordi du føler du må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeg har det ikke så bra nå:(

Pass på at du har et eget liv neste gang du blir forelsket. Ikke slutt å treff venner og gjøre det du vanligvis gjør, for kun å klamre deg til kjæresten. Det kan bli veldig intenst og kvelende for mange. Jeg tror det er dette som skremmer dine potensielle bort. Jeg syns ikke det er noe galt i å ha sex tidlig i et forhold, men gjør det av lyst -ikke fordi du føler du må.

Tusen takk for svar. Tror faktisk du har veldig rett, jeg klamrer meg for mye til en gutt som viser litt interesse, selv om jeg prøver å la vær. Tenker at "venninnene mine er alltid der", men det er de jo kanskje ikke hvis jeg dropper dem for hver gutt for å så komme krypende tilbake etter trøst. Jeg skal tenke litt på det, for er først etterpå jeg ser at det ikke funker. Jeg er jo så glad i jentene, og de vil jeg i hvert fall ikke miste!

Når det gjelder sex så har jeg alltid lyst. Men angrer fælt etterpå når det ikke blir noe mer ut av det, tror visst alltid at det skal hjelpe, selv om de sier i fra på forhånd at det ikke vil bli noe. Selv om jeg nyter det så angrer jeg, så skal prøve å vente med det også.

Men nå gjør det bare vondt...

Ellers takk for råd, det hjelper å se meg litt utenifra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...