Gå til innhold

Mensen eller kjønnsykdom?


Gjest Skytten-83

Anbefalte innlegg

Gjest Skytten-83

Etter flere års opphold uten menstruasjon (pga sykdom) har jeg endelig fått den tilbake - tror jeg. Blødningene har kommet svært regelmessig hver måned. Kan nesten regne ut klokkeslettet. Selve blødningene derimot er mistenkelig små og det minner mer om utvannet utflod. Det er vel egentlig mer utflod med litt blod enn omvendt. Blodet er også helt grålig/sjokoladebrunt på fargen og uten tegn til fersk rødfarge. Jeg "blør" heller aldri mer en 2- toppen 3 dager og det er så lite at jeg kun trenger å bruke truseinnlegg. Jeg burde jo kanskje bare være glad for at jeg har en så lettvint og ikke minst behagelig menstruasjon, men begynner allikevel å mistenke at blødningene skyldes noe annet... Har nemlig aldri hørt om noen andre som blør så lite. Noen som vet litt om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...