Gå til innhold

Ultralyd i går:) Minniepus


beaberg

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i går siden vi får ekstra oppfølging:)

Super gøy:):)

Alt så bra ut ett hjerte som slo perfekt, hodet og kropp i rette proposjoner. Er i uke 11 og 4 dager nå så håper kvalmen slipper taket snart.

Etter å ha prøvd det meste skal jeg i dag kjøpe meg ett akupunktur armbånd for å se om det kan hjelpe.

Hvordan går det med deg ?

Alt bare bra ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

så gøy da! er utrolig koslig på ul :)

her går det bra, er begynt å bli litt tungt, men det skal nok gå bra:)

de sier det skal hjelpe med armbånd, lykke til. håper du blir bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for god info.

D pleier å bli nok så tungt! Lenge igjen?

Mister nesten motet når jeg tenker på at jeg har 6 mnd igjen.

Men alt blir nok bedre hvis formen blir bedre:)

jeg er i uke 35+2 så det går unna.. da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg rundt 5 uke.. gikk litt treigt opp til uke 20 så gikk det enda litt fortere.. gikk hele tiden å tenkte på når jeg vippet de magiske 30 da hadde jeg kommet langt osv.. og plutselig var jeg der! hehe.. nå går ukene så fort at jeg nesten blir litt beskymret, snart er magen vekke.. blir rart.. skal på omvisning på fødeavdelingen i dag :) og hente barnevogn :) JIPPI...

er formen blitt noe bedre nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 35+2 så det går unna.. da jeg fant ut at jeg var gravid var jeg rundt 5 uke.. gikk litt treigt opp til uke 20 så gikk det enda litt fortere.. gikk hele tiden å tenkte på når jeg vippet de magiske 30 da hadde jeg kommet langt osv.. og plutselig var jeg der! hehe.. nå går ukene så fort at jeg nesten blir litt beskymret, snart er magen vekke.. blir rart.. skal på omvisning på fødeavdelingen i dag :) og hente barnevogn :) JIPPI...

er formen blitt noe bedre nå?

Hei igjen:)

Jo da formen er bedre i dag endelig.(Første dag på 3 mnd)

Bare ryggen som plager meg nå:)

Du har ikke lenge igjen og du har noe stort framfor deg.

Jeg husker sist gang som om det var i går:) Enda det er 8 år siden.

Lykke til !

Vet du hva du får? Gutt /Jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen:)

Jo da formen er bedre i dag endelig.(Første dag på 3 mnd)

Bare ryggen som plager meg nå:)

Du har ikke lenge igjen og du har noe stort framfor deg.

Jeg husker sist gang som om det var i går:) Enda det er 8 år siden.

Lykke til !

Vet du hva du får? Gutt /Jente?

skal ha jente:) var hos legen i dag, hode har festet seg :) så utrolig spennende.. ! men at det "presser" nedentil, er det fordi hode har kommet ned eller er det et tegn på at hun snart vil ut? har term i midten av okt. men føler virkelig at det kommer til å bli før...

har faktisk ikke noe vondt i ryggen eller noen andre plager for tiden, er bare litt tungt.. så her går ting på skinner for tiden:) godt det.

hvor langt er du kommet nå då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Jo da formen er bedre i dag endelig.(Første dag på 3 mnd)

Bare ryggen som plager meg nå:)

Du har ikke lenge igjen og du har noe stort framfor deg.

Jeg husker sist gang som om det var i går:) Enda det er 8 år siden.

Lykke til !

Vet du hva du får? Gutt /Jente?

Så artig;) Må vel egentlig innrømme at jeg også ønsker meg jente denne gangen siden jeg har en gutt fra før. Men bare det er friskt så er jeg storfornøyd:)

Presset mye til meg også i slutten av svangerskapet sist men poden kom bare 2 dager før termin :)

Jeg er bare 3 1/2 mnd på vei så det er lang tid igjen men bare plagene minker litt går nok dette svangerskapet fort også:)

Nyt siste tiden med skatten i magen for enten du tror det eller ei så vil du ganske fort savne bevegelsene i magen;)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...