Jump to content
Sign in to follow this  
Hope

"Belte" som gjør at vi kan bruke vanlige bukser

Recommended Posts

Hope

Jeg er gravid uke 9 og selvom ikke magen er på plass enda, så har jeg begynt tenke på det litt...også husker jeg å ha sett på en nettside noe jeg syns var genialt....Men så finner jeg ikke nettsiden igjen, men tror den het noe sånn som "dodedot" eller noe...eh...

Men det jeg snakker om er et slags bredt belte som man plasserer over bukselinningen, og lar knapper og smekk være oppe....På den måten kan man altså bruke sine vanlige klær mye, mye lenger...

Kan noen hjelpe?

Fortsetter under...

Guest Nessie

Aldri hørt om det men det hadde ikke hjulpet meg. Magen har blitt mye større, samt rompe og hofter. Så jeg passer_ingen_ bukser lengre *o* Knapt 12uker... Så jeg må nok handle litt mammabukser.

Hope

Aldri hørt om det men det hadde ikke hjulpet meg. Magen har blitt mye større, samt rompe og hofter. Så jeg passer_ingen_ bukser lengre *o* Knapt 12uker... Så jeg må nok handle litt mammabukser.

Huff, da....men det er sånn det er :) men for dem som derimot kun legger på seg over magen så hjelper det helt strålende....bare så synd jeg ikke husker hva det heter :(

Tjolahopp

Dette så ganske genialt ut. Kanskje jeg skal prøve det?

Sist jeg var gravid træla jeg med knapphullstrikk på de vanlige buksene mine da magen begynte å vokse og resten av kroppen fortsatt hadde sin gamle fasong. Ettersom det var veldig knotete, vurderer jeg å bestille det "beltet" her denne gangen.

Si i fra hvis du har prøvd det, Hope! (eller noen av dere andre).