Gå til innhold

Plutselig vondt i ledd på finger


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg satt her og sullet på nettet nå i kveld, på laptopen, og plutselig fikk jeg vondt i det nederste leddet på høyre hånds langfinger, det kjennes litt stivt ut, men egentlig ikke hovent.

Jeg sitter mye med pc i løpet av arbeidsdagen og bruker mye mousetrapper for å forebygge mot musesyke, bruker også musefeltet (eller hva det kalles) på laptopen istedetfor trådløs mus.

Kan man få senebetennelse i en finger? Jeg klarer fint å knyte neven, men det gjør vondt i langefingeren når jeg gjør det. Det er også ømt når jeg klemmer på leddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik får jeg også av og til. Med meg kjennes det nesten ut som om noe har låst seg. Vondt å ta på, vondt å bevege, stiv. Det bruker å gi seg etter et par dager hos meg. Vet ikke hvorfor det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik får jeg også av og til. Med meg kjennes det nesten ut som om noe har låst seg. Vondt å ta på, vondt å bevege, stiv. Det bruker å gi seg etter et par dager hos meg. Vet ikke hvorfor det kommer.

Jeg er litt smårevmatisk så jeg håper ikke dette er noe som kan bli til noe kronisk? Har aldri hatt vondt i de små leddene tidliger, kun knær, ankler og hofter + håndledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mystisk tropesykdom?

Mitt beste forslag - i tråd med reklamen øverst :)

*Fnis* Noen tropesykdom er det neppe gitt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dropper nicket nå...

Hørte om en i omgangskretsen som fikk veldig vondt i en finger, og det var podagra. Ja,- kaptein Voms sykdom, og dette er en relativt ung kvinne ;-)

Hun ble mobbet litt....

Og fikk vel medisiner tror jeg,- og ble bra igjen. Har i alle fall ikke hørt noe mer om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke kommer av at din kjære er borte for tiden da, hehe.

*Flirer* Jeg skjønte den ville komme, men nei, det skyldes ikke overdreven onanering. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...