Gå til innhold

Ukas vekt - Uten en tråd


Gjest Kristine M

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    24

  • morsan

    17

  • mariaflyfly

    2

  • AneM1365380603

    2

Nja... Det var noen som ikke likte at vi la ut vekta vår ettersom vi ikke var direkte overvektige og jeg synes ikke det er like morsomt å skrive "denne uka veier jeg 100 g mer enn i forrige uke", derfor har jeg droppet ut.

Helt greit for meg, men jeg må innrømme at jeg da forventer at de "store" kommer på banen med veie-tråder eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine M

Nja... Det var noen som ikke likte at vi la ut vekta vår ettersom vi ikke var direkte overvektige og jeg synes ikke det er like morsomt å skrive "denne uka veier jeg 100 g mer enn i forrige uke", derfor har jeg droppet ut.

Helt greit for meg, men jeg må innrømme at jeg da forventer at de "store" kommer på banen med veie-tråder eller noe sånt.

Drit i de sure oppstøtene hvis dere vil fortsette. Det var sikkert Jølsen in disguise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i de sure oppstøtene hvis dere vil fortsette. Det var sikkert Jølsen in disguise.

Du finner tråden litt lenger ned på siden (Noen tresifrede her?).

Jeg synes faktisk det ble sagt fra på en ganske ryddig måte denne gangen. Det går an å forstå at det kan virke litt merkelig på de som sliter med fedme, at et Vektmestring-forum domineres av henrykte innlegg over at man fremdeles er godt under 55 kg.

Men jeg er enig med Lillemus i at det heller ikke er så hensiktsmessig at alle er så hensynsfulle at ingen skriver noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg har tatt en pause fra vekta til over påske. Dette er den første fredagen etter nyttår jeg ikke har veid meg. Jeg skal fremdeles trimme og spise sunt, men jeg vil ha et mer avslappet forhold til det noen uker.

1 kg ned på en uke er veldig bra, så du har vært flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristine M

Du finner tråden litt lenger ned på siden (Noen tresifrede her?).

Jeg synes faktisk det ble sagt fra på en ganske ryddig måte denne gangen. Det går an å forstå at det kan virke litt merkelig på de som sliter med fedme, at et Vektmestring-forum domineres av henrykte innlegg over at man fremdeles er godt under 55 kg.

Men jeg er enig med Lillemus i at det heller ikke er så hensiktsmessig at alle er så hensynsfulle at ingen skriver noe i det hele tatt.

Vektmestringsforumet er helt dødt for tiden. Men det gjelder hele Doktoronline. Blir det mindre trafikk her nå, så blir det drepende.

De tresifrede ser ut til å holde kjeft. Ingen aktivitet å spore fra den kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i de sure oppstøtene hvis dere vil fortsette. Det var sikkert Jølsen in disguise.

Nei, jeg tror ikke det var Jølsen og egentlig var det ikke sure oppstøt heller.

På den ene side skal man jo ta hensyn til hverandre, på den andre side er det ikke lesetvang på alt av innlegg her - dessuten oversvømmes ikke vektmestrinsforumet av innlegg heller akkurat...

Og som sagt - jeg savner vekt-tråd eller noe sånt fra de som klaget ja, det gjør jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Nei, jeg tror ikke det var Jølsen og egentlig var det ikke sure oppstøt heller.

På den ene side skal man jo ta hensyn til hverandre, på den andre side er det ikke lesetvang på alt av innlegg her - dessuten oversvømmes ikke vektmestrinsforumet av innlegg heller akkurat...

Og som sagt - jeg savner vekt-tråd eller noe sånt fra de som klaget ja, det gjør jeg!

Jeg synes dere kan skrive, for det kan kreve litt å holde vekta stabil også. Kanskje ikke for alle da.

Men jeg blir litt "nedfor" når jeg leser om noen med samme høyde som meg som veier mye mindre - og som vil ta av.

Når det er sagt; jeg savner flere innlegg - også fra dere med faste nick (som lillemus og prust?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere kan skrive, for det kan kreve litt å holde vekta stabil også. Kanskje ikke for alle da.

Men jeg blir litt "nedfor" når jeg leser om noen med samme høyde som meg som veier mye mindre - og som vil ta av.

Når det er sagt; jeg savner flere innlegg - også fra dere med faste nick (som lillemus og prust?).

Ok - da fortsetter vi alikevel da. Om noen har mye i mot det så får de se til å komme på banen med tråder selv, ikke bare klage på at vi gjør det. Greit?

Vekta i dag viste 54,5. Greit, så lenge jeg holder meg under 55,0 så. :o) Har vært sløv med trening i det siste på grunn av det bedritne været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Ok - da fortsetter vi alikevel da. Om noen har mye i mot det så får de se til å komme på banen med tråder selv, ikke bare klage på at vi gjør det. Greit?

Vekta i dag viste 54,5. Greit, så lenge jeg holder meg under 55,0 så. :o) Har vært sløv med trening i det siste på grunn av det bedritne været!

Det er nok greit. :-)

Jeg har trent tre ganger denne uken her, og det var vel tre ganger i sist uke også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok greit. :-)

Jeg har trent tre ganger denne uken her, og det var vel tre ganger i sist uke også.

Gleder meg til snøen forsvinner eller til det blir bedre føre ute i det minste, så det går an å ta på seg joggeskoene igjen uten å ende opp som istapp på beina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Gleder meg til snøen forsvinner eller til det blir bedre føre ute i det minste, så det går an å ta på seg joggeskoene igjen uten å ende opp som istapp på beina...

Jeg trener inne, så da er ikke været noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener inne, så da er ikke været noe problem.

Jeg har trimsykkel hjemme og sitter på den vanligvis minst 2 ganger i uka, men jeg er omtrent like mye borte hos kjæresten min og der er det ikke noen trimsykkel gitt. :o( Men vi skal ut på ski i helga da! *Gleder seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Jeg har trimsykkel hjemme og sitter på den vanligvis minst 2 ganger i uka, men jeg er omtrent like mye borte hos kjæresten min og der er det ikke noen trimsykkel gitt. :o( Men vi skal ut på ski i helga da! *Gleder seg*

Jeg liker ikke å gå på ski, så det styrer jeg unna. ;-)

Du får ha god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

Nei, jeg tror ikke det var Jølsen og egentlig var det ikke sure oppstøt heller.

På den ene side skal man jo ta hensyn til hverandre, på den andre side er det ikke lesetvang på alt av innlegg her - dessuten oversvømmes ikke vektmestrinsforumet av innlegg heller akkurat...

Og som sagt - jeg savner vekt-tråd eller noe sånt fra de som klaget ja, det gjør jeg!

Jeg leste også den tråden, og jeg skjønner begge parter. Selv sluttet jeg å veie meg når jeg kom ned til 72 og så opp til 76 igjen, 1 kg mer enn når jeg begynte å veie meg. Da fikk badevekta mi og jeg ett utrolig dårlig samarbeid ;-D

Jeg syns forøvrig, at det var nokså deprimerende å være den tyngste i tråden, jeg er da ikke 'så tjukk'!!!!

En ide er kanskje å lage "vektgrensetråder"

Oss over 70 tråd, oss under 70tråd, oss over 90tråd osv.

Men jeg er ikke spesielt hårsår, så det gleder meg at dere holder deres vekt, så det er sagt, men det inspirerte ikke ;-)

Jeg har faktisk veid meg i dag, 73kg. dødsfornøyd. Og jeg elsker treningstråden, den motiver meg enormt:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste også den tråden, og jeg skjønner begge parter. Selv sluttet jeg å veie meg når jeg kom ned til 72 og så opp til 76 igjen, 1 kg mer enn når jeg begynte å veie meg. Da fikk badevekta mi og jeg ett utrolig dårlig samarbeid ;-D

Jeg syns forøvrig, at det var nokså deprimerende å være den tyngste i tråden, jeg er da ikke 'så tjukk'!!!!

En ide er kanskje å lage "vektgrensetråder"

Oss over 70 tråd, oss under 70tråd, oss over 90tråd osv.

Men jeg er ikke spesielt hårsår, så det gleder meg at dere holder deres vekt, så det er sagt, men det inspirerte ikke ;-)

Jeg har faktisk veid meg i dag, 73kg. dødsfornøyd. Og jeg elsker treningstråden, den motiver meg enormt:o)

Men jeg synes det er koselig å ha med alle vektklasser i vekt-tråden jeg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg synes det er koselig å ha med alle vektklasser i vekt-tråden jeg! :o)

Helt enig! Det handler jo om vektmestring. De som klarer å holde seg normalvektige eller gå ned noen få kilo, kan jo være til inspirasjon for andre. Vi ser jo ikke ned på dem som veier mer av den grunn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

Men jeg synes det er koselig å ha med alle vektklasser i vekt-tråden jeg! :o)

Ja, det hadde vært det beste. Håper at folk tør og slenge seg på, uansett strl. Det hadde vært lettere for alle det, om spekteret ble stort.

En ide er kanskje og ikke fokusere bare på uka, men hvordan man var i utgangspunktert. For da blir man inspirert til å se at det faktisk går ann og gå ned endel, med riktig kosthold og trening.

Ha en superduper helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Men jeg synes det er koselig å ha med alle vektklasser i vekt-tråden jeg! :o)

Blir det ikke enklest med en tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...