Gå til innhold

Ukas vekt - Uten en tråd


Gjest Kristine M

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks

Ikke så mye, ca. 6 kg, men når jeg er bare 152 cm så vises det godt. :o) Og nå er jeg opptatt av å holde meg på denne vekta og da var det greit å ha denne ukentlige tråden synes jeg, men bevares - om noen blir såret av den så dropper jeg ut, ikke noe problem. :o)

6 kg på 152cm, ER utrolig BRA :-D

6 kg på meg som veier over til og fra midt på 70tallet, og er 168 høy, synes nesten ikke i det hele tatt...... (ikke at jeg har klart det heller...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    24

  • morsan

    17

  • frosken

    2

  • mariaflyfly

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes det er lite forståelsesfullt å kalle det for sutring at noen med tresifret vekt synes det er vanskelig med slike tråder.

Jo, det gjør jeg.

Hadde de vært på banen først med egne tråder og egne tiltak, så hadde jeg hatt forståelse for at folk på 54 kilo hadde kuppet opplegget.

Men slik har det ikke vært. Lillemus satte i gang som hun selv sier i 2006 og slet lenge med å komme noen vei, men skrev villig hver uke allikevel.

Når hun etterhvert fant oppskriften på hvordan hun skulle lykkes og hvordan hun skulle holde seg der, begynner folk å sutre.

Slikt irriterer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også, fikk i alle fall masse positiv respons og vi har jo hatt mange, mange trivelige tråder hvor vi har oppmuntret hverandre her inne. Og de som er store og har klart å gå ned i vekt (lite eller mye) har jo alltid fått _mye_ skryt og oppmuntring av oss!

Nemlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det gjør jeg.

Hadde de vært på banen først med egne tråder og egne tiltak, så hadde jeg hatt forståelse for at folk på 54 kilo hadde kuppet opplegget.

Men slik har det ikke vært. Lillemus satte i gang som hun selv sier i 2006 og slet lenge med å komme noen vei, men skrev villig hver uke allikevel.

Når hun etterhvert fant oppskriften på hvordan hun skulle lykkes og hvordan hun skulle holde seg der, begynner folk å sutre.

Slikt irriterer meg.

*Klem* Jeg er deg fremdeles takk skyldig Wita, for du var en av dem som virkelig tok meg i nakken og sparket meg i ræva! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Jeg surmuler sikkert litt, men det er da heller ikke opplest og vedtatt at det er jeg som må starte disse trådene hver uke. :o) Så jeg har i grunnen ventet på at den/de om kritiserte skulle komme på banen med en tråd, men...

All ære til deg for at du har startet tråden omtrent hver uke siden "uten en tråd" startet :o)

Jeg er en av de som ligger på 50-tallet, men det er ikke dermed sagt at jeg er med for bare moro skyld. Det er jaggu meg en kamp å holde vekta. Nå har jeg ikke tenkt så mye på vekt på 14 dager, og jeg kjenner allerede på klærne at jeg er gått opp litt. Ikke er jeg blant de høyeste heller. Hvis jeg var 175 cm ville jeg vært sylslank.

Jeg har lyst til å fortsette "uten en tråd" slik som den var, men jeg synes det er litt dumt hvis det gjør at noen holder seg unna pga det. Nå som du sluttet å starte tråden stoppet det helt, så jeg vet ikke... Jeg stemmer for at det er plass for alle i en og samme tråd. Vi kan alle gi og ta tips og inspirasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, det gjør jeg.

Hadde de vært på banen først med egne tråder og egne tiltak, så hadde jeg hatt forståelse for at folk på 54 kilo hadde kuppet opplegget.

Men slik har det ikke vært. Lillemus satte i gang som hun selv sier i 2006 og slet lenge med å komme noen vei, men skrev villig hver uke allikevel.

Når hun etterhvert fant oppskriften på hvordan hun skulle lykkes og hvordan hun skulle holde seg der, begynner folk å sutre.

Slikt irriterer meg.

''Hadde de vært på banen først med egne tråder og egne tiltak, så hadde jeg hatt forståelse for at folk på 54 kilo hadde kuppet opplegget.''

Er det slik det skal være på dol at tingene _må_ sære statisk? "Slik har vi gjort det til ALLE tider..." - ?

Er det ikke lov å komme med meningsytringer av det slaget at det var demotiverende å lese om 50-kilosklassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klassiker

Jeg vet de ikke sa at tråden måtte bort, men at den måtte endres. Vi som har hatt tråden i over ett år synes den har fungert fint, at den har oppmuntret mange til å slenge seg med og har vært et friskt pust på et ellers ganske stille forum.

Så kom denne/disse og ville endre den, jeg var ikke enig i det og holdt meg derfor unna og regnet da med at den/de ville starte opp egne tråder, noe som ikke har skjedd.

Du er rett og slett fornærmet! Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett fornærmet! Jaja.

Tror du ikke at du får bedre gjennomslag ved å være konstruktiv i dine tilbakemeldinger?

Eller er det først og fremst om å gjøre å "ta" Lillemus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke at du får bedre gjennomslag ved å være konstruktiv i dine tilbakemeldinger?

Eller er det først og fremst om å gjøre å "ta" Lillemus?

*Humrer* Det er nok bare stalkeren min som er innom en tur. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klassiker

Men hva er egentlig problemet med at jeg dropper ut? Det er da vel helt og holdent min egen sak? Vil jeg ikke være med lengre fordi "reglene" for hvordan tråden skal være plutselig endres så er vel ikke det noen andre har noe med?

Nå blir det omtrent som da kjæresten min høylydt bemerket at jeg ikke hadde spist noe jeg ikke likte og jeg svarte:"Men jeg lager ikke noe oppstuss over det, det er det du som gjør."

Nei, for Guds skyld dropp ut.

Helt seriøst - etter å ha lest denne tråden har jeg mest lyst til å le, når du snakker om at de ANDRE surmuler sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym på det

Ikke så mye, ca. 6 kg, men når jeg er bare 152 cm så vises det godt. :o) Og nå er jeg opptatt av å holde meg på denne vekta og da var det greit å ha denne ukentlige tråden synes jeg, men bevares - om noen blir såret av den så dropper jeg ut, ikke noe problem. :o)

Ikke slutt med trådene....

Det er med på å motivere å lese hvordan andre gjør for å holde vekta også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Humrer* Det er nok bare stalkeren min som er innom en tur. ;o)

Ja, jeg har lagt merke til at du har "en sånn en"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lagt merke til at du har "en sånn en"!

Men bevares - jeg ser ikke bort fra at jeg både er litt fornærmet og litt surmulende. ;o)

Men egentlig lurer jeg mest på hvordan de tresifrede vil ha det, de kom jo ikke på banen igjen. Eller det var vel kanskje bare en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klassiker

*Humrer* Det er nok bare stalkeren min som er innom en tur. ;o)

Jeg er ikke "stalkeren din", hva du nå enn måtte mene med det. Det er jo ikke første gangen du bruker det uttrykket om de som ikke er 110% enige med deg.

Jeg trekker meg tilbake nå, for er det én ting jeg ikke vil, så er det å bygge opp under egoet ditt.

"Det er nok bare stalkeren min"... *puke*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvordan vil de egentlig ha det da!? ''

Ikke vet jeg, kanskje de ikke har noen klare tanker om hva de vil ha, bare det de ikke vil ha? Eller er det i det hele tatt riktig å skrive "de" - vet vi at det gjelder flere enn én person?

Og uansett hvor mange det er - kanskje den/de lettere slenger seg med hvis tråden utformes slik som jeg foreslo?

Er det noe _mindre_ surmulende å si at "hvis jeg ikke får lov til å skrive tråder akkurat som jeg selv vil på dol, uten å ta hensyn til andre, så kan det jammen meg være det samme!" - ?

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder dette her, ettersom jeg verken er i 50-kolosklassen eller i 3-sifretklassen, men var nå bare et forsøk på å strekke ut en hjelpende hånd slik at førstnevnte rguppe kan fortsette med trådene sine uten samtidig å være redd for å støte sistnevnte gruppe - sånn som det er nå så savner jo du/dere å ha slike tråder, så da må det vel være en no win situation...

Du er kul, morsan! Lurer på om Nobelkomiteen tar i mot nominasjoner ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kul, morsan! Lurer på om Nobelkomiteen tar i mot nominasjoner ennå...

*ler* Det var en herlig kommentar!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bevares - jeg ser ikke bort fra at jeg både er litt fornærmet og litt surmulende. ;o)

Men egentlig lurer jeg mest på hvordan de tresifrede vil ha det, de kom jo ikke på banen igjen. Eller det var vel kanskje bare en?

Spiller det egentlig noen rolle hvor mange det var?

Du må selv avgjøre hvilke av de tre alternativene du vil benytte - fortsette som før - fortsette med tilpassing - kutte ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Klem* Jeg er deg fremdeles takk skyldig Wita, for du var en av dem som virkelig tok meg i nakken og sparket meg i ræva! :o)

Du sparket deg selv i rævva;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...