Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Gjest Silver Fairy

Jeg sa jo at det var vanskelig, og du kom der og masa om at jeg var kresen! Det var ikke fem norske jeg sa, men at jeg lett kunne finne fem kjendiser på verdensbasis. Det ble litt enklere sånn;)

Men ok, fem norske...Morten harket _ser_ veldig bra ut, men han er for out there til at jeg kan si at jeg ville kastet meg over ham. Bjørn Skagestad var dødssexy for ti år siden, men jeg synes ikke han er like sexy nå. Han var kanskje over 45 da? Kan han telle med, tror du?

Nå kom jeg på en. Jonas Gahr Støre! Åh, _han_ er sexy. Please, si at han er over 45....?

Jonas Gahr Støre? Har dere svimt av hele gjengen?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

;o( Så sikler du unge dame etter eldre menn, he he :)

Men de er yngre enn 45! Som jeg har gjort et stort nummer av hele tiden *Sender triumferende blikk*

Menne, man kan være ung til sinns. Ja...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas Gahr Støre? Har dere svimt av hele gjengen?!

Ja! Kjenner jeg vil til å dåne bare jeg ser navnet hans på skjermen.Hot, hot, hot:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Men de er yngre enn 45! Som jeg har gjort et stort nummer av hele tiden *Sender triumferende blikk*

Menne, man kan være ung til sinns. Ja...? ;)

He he, ja :) Jeg ser jo ofte på menn som er yngre enn meg. Det er lov å se begge veier, sant?-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har også truffet henne :)

Hva synes du om Dorthe Skappel?

Eg vet ikkje helt ka eg syns om ho, ho er pen og har en sexy kropp, men det er noe som ikkje stemmer helt med ho der (i mine øyne).

Litt for mye plastikk, og litt for lite "liv"...vet ikkje helt åssen eg skal utrykke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var 3!!!

Jammen jeg _sa_ jo at jeg sleit litt...:/ Hvis jeg kan få lov til å ta med et par utlendinger går det bra! Da må jeg ha med Joakim Thåström som jeg har vært forelska i hele mitt voksne liv, og så må Kevin Spacey være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min har også truffet henne :)

Hva synes du om Dorthe Skappel?

''Mannen min har også truffet henne :)''

Spiller han bass? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

''Mannen min har også truffet henne :)''

Spiller han bass? :-)

Nei, han spiller ikke bass :) Han liker countrymusikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mark Knopfler ?

Ja, nå tror eg det har løsna helt for deg ihvertfall...he.he..

Har du noe greie på det da, Geir? i så fall får du bare høre på stemmen, og se på hvilken måte han formidler sangene sine. Jeg snakker ikke om et vakkert ytre, men en tiltrekkende person. Vi kvinner ser litt annerledes på slike ting enn dere menn, har jeg skjønt. Vi er ikke fullt så visuelle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen jeg _sa_ jo at jeg sleit litt...:/ Hvis jeg kan få lov til å ta med et par utlendinger går det bra! Da må jeg ha med Joakim Thåström som jeg har vært forelska i hele mitt voksne liv, og så må Kevin Spacey være med.

Ok. Utlendinger er lov, ka med Nelson Mandela da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe greie på det da, Geir? i så fall får du bare høre på stemmen, og se på hvilken måte han formidler sangene sine. Jeg snakker ikke om et vakkert ytre, men en tiltrekkende person. Vi kvinner ser litt annerledes på slike ting enn dere menn, har jeg skjønt. Vi er ikke fullt så visuelle :-)

Har du noe greie på det da, Geir?

Nei, men eg er nå ikkje blind heller.

Han er (i mine åpne øyne) verdens mest innadvente person, snakker vi ikkje om utstråling da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Utlendinger er lov, ka med Nelson Mandela da?

*himle* :) Han havner med i kategori med Sean Connery m. flere, så det blir litt vel mye bom. Vinneren i den kategorien er Leonhard Cohen, helt klart.

Han svensken, Mikael Persbrandt, han har "det", men om han er over 45 vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*himle* :) Han havner med i kategori med Sean Connery m. flere, så det blir litt vel mye bom. Vinneren i den kategorien er Leonhard Cohen, helt klart.

Han svensken, Mikael Persbrandt, han har "det", men om han er over 45 vet jeg ikke...

Han var kanonbra i Kautokeino Opprøret!

Ps! Eg vet Nelson Mandela er litt gammal, men er litt trøtt ser du. :-)

Men han har en enorm _tilstedeværelse_ og karisma syntes eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja :) Jeg ser jo ofte på menn som er yngre enn meg. Det er lov å se begge veier, sant?-)

But of course! Man bør ikke henge seg for mye opp i alder såfremst de er under 45;) Men jeg _er_ eldre enn deg altså, bare sånn for å ordne opp i denne suppa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe greie på det da, Geir?

Nei, men eg er nå ikkje blind heller.

Han er (i mine åpne øyne) verdens mest innadvente person, snakker vi ikkje om utstråling da?

Han har utstråling når han spiller/synger - i mine øyne. En intensitet som mangler sidestykke, spør du meg. Og intensitet er tiltrekkende - for meg i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var kanonbra i Kautokeino Opprøret!

Ps! Eg vet Nelson Mandela er litt gammal, men er litt trøtt ser du. :-)

Men han har en enorm _tilstedeværelse_ og karisma syntes eg...

Joa, men eh, han er ikke hot akkurat? Det blir som å si at Mor Theresa var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har utstråling når han spiller/synger - i mine øyne. En intensitet som mangler sidestykke, spør du meg. Og intensitet er tiltrekkende - for meg i hvert fall.

Enig med deg i at intensitet er viktig.

Eg lover å ikkje "tukle" mer med Mark Knophler for i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg i at intensitet er viktig.

Eg lover å ikkje "tukle" mer med Mark Knophler for i dag. :)

He...he :-) Du må jo få lov til å si hva du mener du også da :-) Men vi ser så forskjellig på det vi ser - enten det er kvinner eller menn. Og heldigvis for det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men eh, han er ikke hot akkurat? Det blir som å si at Mor Theresa var det.

Mor Theresa er vel ikkje mannfolks flest sin våte drøm akkurat.

Så nå syns eg du du overdreiv litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...