Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

He...he :-) Du må jo få lov til å si hva du mener du også da :-) Men vi ser så forskjellig på det vi ser - enten det er kvinner eller menn. Og heldigvis for det :-)

Joda vi ser nok forskjellig på det.

Men min erfaring er at vi mannfolk (ihvertfall de fleste av oss) blir mindre opptatt av det ytre ettersom vi blir eldre og "klokere", og synet svekkes.

For min del så blei eg "tvinga" til å se med nye øyne på mannfolk ettersom eg jobba som fotograf, og måtte søke etter skjønnheten ved disse.

Det var en helvetes jobb, men førte til bedre bilder...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor Theresa er vel ikkje mannfolks flest sin våte drøm akkurat.

Så nå syns eg du du overdreiv litt!

Hehe, ja det synes _du_ . Jeg må få lov til å synes at Nelson Madela er omtrent like sexy:)

Jeg er forresten enig med deg når det gjelder Kari Bremnes. Hun har virkelig noe vanvittig sensuelt ved seg selv om hun ikke er noen klassisk skjønnhet og ikke purung. Claudia Scott var nydelig. Er hun fortsatt det? Kan ikke huske at jeg har lest noe om henne eller sett bilder av henne på...Jeg vet ikke hvor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er yngre enn 45! Som jeg har gjort et stort nummer av hele tiden *Sender triumferende blikk*

Menne, man kan være ung til sinns. Ja...? ;)

;-) jeg kan ikke si det samme, for jeg er gift med en på over 45;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;-) jeg kan ikke si det samme, for jeg er gift med en på over 45;-)

Han som pleier å være her i huset, men som er bortreist, er 44, så det går såvidt. Må nok byttes ut snarest. Jeg kjenner panikken tar meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig;-)

Ja, det er helt greit at dere er enige om det. Smaken er så forskjellig. Men hvis jeg skal være veldig direkte, så ser jeg en mann med en enorm lidenskap til musikk, en lidenskap som kan minne om sex. Når han opptrer med gitaren sin og sang, så ser det for meg ut som han har sex- der og da. Og da kan jeg ikke annet enn å føle meg tiltrukket. Hans innadvendthet er som blåst når han er på scenen, samtidig som den er der, på en måte....og jeg lar meg rive med av det jeg ser og hører. Slik er det for meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt greit at dere er enige om det. Smaken er så forskjellig. Men hvis jeg skal være veldig direkte, så ser jeg en mann med en enorm lidenskap til musikk, en lidenskap som kan minne om sex. Når han opptrer med gitaren sin og sang, så ser det for meg ut som han har sex- der og da. Og da kan jeg ikke annet enn å føle meg tiltrukket. Hans innadvendthet er som blåst når han er på scenen, samtidig som den er der, på en måte....og jeg lar meg rive med av det jeg ser og hører. Slik er det for meg :-)

Wow, den var imponerende ærlig. Skjønner godt hva du mener selv om han ikke er helt min type:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt greit at dere er enige om det. Smaken er så forskjellig. Men hvis jeg skal være veldig direkte, så ser jeg en mann med en enorm lidenskap til musikk, en lidenskap som kan minne om sex. Når han opptrer med gitaren sin og sang, så ser det for meg ut som han har sex- der og da. Og da kan jeg ikke annet enn å føle meg tiltrukket. Hans innadvendthet er som blåst når han er på scenen, samtidig som den er der, på en måte....og jeg lar meg rive med av det jeg ser og hører. Slik er det for meg :-)

Ja, jeg kan også bli fascinert av kjente menn på grunn av slike ting som ikke gjelder utseendet direkte. Men Knopfler har jeg vel egentlig aldri vært så voldsomt begeistret for - ei heller musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som pleier å være her i huset, men som er bortreist, er 44, så det går såvidt. Må nok byttes ut snarest. Jeg kjenner panikken tar meg;)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda vi ser nok forskjellig på det.

Men min erfaring er at vi mannfolk (ihvertfall de fleste av oss) blir mindre opptatt av det ytre ettersom vi blir eldre og "klokere", og synet svekkes.

For min del så blei eg "tvinga" til å se med nye øyne på mannfolk ettersom eg jobba som fotograf, og måtte søke etter skjønnheten ved disse.

Det var en helvetes jobb, men førte til bedre bilder...:-)

Huff...det er ikke min erfaring:-( Jeg synes det høres ut som om menn blir mer og mer opptatt av ungdommelig skjønnhet, jo eldre de blir. Ikke alle, men mange. Og det kan være utrolig patetisk å høre på, når de setter i gang. Det er veldig lite tiltrekkende, for å si det sånn :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det synes _du_ . Jeg må få lov til å synes at Nelson Madela er omtrent like sexy:)

Jeg er forresten enig med deg når det gjelder Kari Bremnes. Hun har virkelig noe vanvittig sensuelt ved seg selv om hun ikke er noen klassisk skjønnhet og ikke purung. Claudia Scott var nydelig. Er hun fortsatt det? Kan ikke huske at jeg har lest noe om henne eller sett bilder av henne på...Jeg vet ikke hvor lenge.

http://www.editionq.com/images/Img8.jpg

Fotografen er ihvertfall godt over 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, den var imponerende ærlig. Skjønner godt hva du mener selv om han ikke er helt min type:)

Takk for det, Tonie :-) Nei, jeg forventer ikke at alle skal føle det samme for de samme personene. Det hadde jo i så fall vært rart. Men jeg er glad for at du skjønner hva jeg mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, nei Mor Theresa hadde andre kvaliteter enn billedskjønnhet! :-)

Men hvis jeg hadde vært mann på din alder, tror jeg at jeg hadde trukket fram denne dama her: http://www.celebritiesfans.com/Pic/sharonstone.jpg

Har aldri skjønt det der med Sharon Stone, har heller ikkje sett ho i noen filmer...

Ho her derimot:

http://keithwj.typepad.com/commentary/images/01cndavedonslide6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...det er ikke min erfaring:-( Jeg synes det høres ut som om menn blir mer og mer opptatt av ungdommelig skjønnhet, jo eldre de blir. Ikke alle, men mange. Og det kan være utrolig patetisk å høre på, når de setter i gang. Det er veldig lite tiltrekkende, for å si det sånn :-(

Det er vel mest de med tupe og Cabriolet det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble bare 36, så hun tells ikke i sammenligning med damene over 45;-)

Men om ho hadde levd fortsatt så hadde ho vært godt over 45.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...