Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Det er da fornøyelig å høre han bli intervjuet ;) Han er noe for seg selv, det er det ingen tvil om. Makan til svadaprat, he he.

*Hahahaha* Ja, å se intervjuer med Morten er virkelig trim for lattermusklene! Glemmer ikke da han var med i et av Idol-programmene, holdt på å falle ut av stolen i latterkrampe jeg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Jøss "minst 5 stykker" altså, ja ignen kan ihvertfall beskylde deg for å være kresen. :)

Du, gi deg da:) Det er ingen sak å ramse opp femti hottinger, men innrøm at du må tenke litt lenger hvis de må være over 45?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så veldig mange sikleemner. Jeg synes Morten Harket er blitt mer sexy med åra da.

Det er jeg helt enig med deg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han virket redusert. Jeg var på konsert med Cohen sist han hadde konsert i Oslo, kanskje cirka 1992?? Det var en kjempebra konsert - den beste jeg noensinne har væørt med på. Jeg er derfor litt redd for å gå i år igjen av frykt for å bli skuffet.

Jeg var sikker på at han hadde sluttet å opptre, da han var på besøk hos Skavlan. Ellers hadde han vel sunget sammen med dama, og ikke bare sittet og mimret. Veldig rart å se ham sååå gammel, jeg har liksom hatt ham med meg hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da har du sett begge to nakne ;o(

Det husker jeg fint lite av gitt... Er ikke helt sikker på om Michael var naken i Tilsammans heller, men det forbauser meg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

*Hahahaha* Ja, å se intervjuer med Morten er virkelig trim for lattermusklene! Glemmer ikke da han var med i et av Idol-programmene, holdt på å falle ut av stolen i latterkrampe jeg! :-D

Det var faktisk da jeg fant ut at han var blitt sexy. Mest sannsynlig fikk jeg ikke med meg alt han sa. Eller han var muligens med i Thomas og Harald samme kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av dem jeg har siklet aller mest over av menn som er eldre enn meg, men det var helst for noen år siden:

http://www.geocities.com/Hollywood/6087/photo3_7.jpg

... men han drar på åra han også;-)

http://media.movieweb.com/galleries/4108/2641/lo/ph.jpg

På en eller annen merkelig måte er han faktisk lik en lærer jeg hadde på videregående, men alikevel er den ene adskillig kjekkere enn den andre. Pussig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke så veldig mange sikleemner. Jeg synes Morten Harket er blitt mer sexy med åra da.

Ja, han var vi vel litt inne på sist også? Han kler å ha noen år på baken:) Jeg sikla på Bjørn Skagestad lenge, men nå synes jeg han begynner å se noe tilårskommen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om jeg får Samuel med hvit frakk og stetoskop, evt. en av de fine ullgensrene han pleide å bruke i serien, så tar jeg ham tvert. *Sklir ned fra stolen*

Velbekomme. Han er kanskej "snillere" enn Michael, som jo har noen rå roller av og til. Men M. er den som er sexy. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en eller annen merkelig måte er han faktisk lik en lærer jeg hadde på videregående, men alikevel er den ene adskillig kjekkere enn den andre. Pussig.

Ja, sånn kan det være ofte - to personer er kjempelike, men kjekkhetsgraden varierer. rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at han hadde sluttet å opptre, da han var på besøk hos Skavlan. Ellers hadde han vel sunget sammen med dama, og ikke bare sittet og mimret. Veldig rart å se ham sååå gammel, jeg har liksom hatt ham med meg hele livet.

Han var ute av rampelyset i flere år - han har visst bodd i et kloster eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Dennis er ikke så verst å se på! :o)

En av mine favoritter er Michael Nyqvist (Grabben i graven bredivd og Så som i himmelen bl.a.), han er egentlig ikke så pen, men han er innmari pen alikevel: *Hehe*

http://gfx.aftonbladet.se/multimedia/archive/00095/michael-220307-38766_95274w.jpg

Og så Samuel Fröler da... *Sikle*

http://www.hemmetsjournal.se/upload/57017/fröler1.jpg

Michael Nyqvist? Sexy? Han er en god skuespiller i triste roller, men sexy kan jeg ikke se at han er. Alt annet enn sexy vil nå jeg si, men jeg liker ham fordet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

http://www.bjoro.com/

Bare måtte hihi

Min mor glemmer aldri da venninna mi kom stormende inn døra hos oss og ropte "Dæven han Bjøro Håland er fin!" Hun hadde hørt litt vel mye på "I love norwegian country" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, denne var vanskelig. Hva mener du med kjekk? Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. Jeg må gruble litt på den, tror jeg. De kan jo se bra ut etter det, bevares, men da er det ikke snakk om _sexy_ kjekk lenger. Bare kjekk som i holder seg godt, god personlighet osv. Jeg får ikke lyst til å rive skjorta av dem, liksom. Skal vel klare å hoste opp minst én kjekkas i løpet av kvelden, da. Trur eg;)

''Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. '' Ja der har du problemet. Det er derfor vi har denne tråden, for iallfall jeg er voksen, og ser på voksne menn. ikke fordi de er 'eldre' men fordi de passer bedre i alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alle som er så heldige å få deres blide åsyn da vet du! ;o)

Gressenke denne helga og vil ha noe fint å se på. :o)

Sånn og forstå, du er i det humøret ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...