Gå til innhold

Kjekke karer på +45 på tv??


Lillemus

Anbefalte innlegg

Min mor glemmer aldri da venninna mi kom stormende inn døra hos oss og ropte "Dæven han Bjøro Håland er fin!" Hun hadde hørt litt vel mye på "I love norwegian country" ;)

LOL!

Jeg har forresten en enda 'verre': En venninne fortalte (mange år siden nå, dengang dette gikk på deteltimen) at bestemoren hennes syntes Derrick var skikkelig kjekk!

http://schlapsheim.cigogne.org/images/schlapsheim.cigogne.org/derrick.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 309
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    66

  • AneM1365380603

    47

  • tonie

    38

  • Colette

    34

Mest aktive i denne tråden

Det sier vel litt om oss damene på dol at vi tilbringer ferdagskvelden med å _snakke_ om kjekke menn _over_ 45!! *he he*

En skikkelig husmorgjeng - det er det vi er;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, gi deg da:) Det er ingen sak å ramse opp femti hottinger, men innrøm at du må tenke litt lenger hvis de må være over 45?

Jo skjønner jo det, men det blir lettere med alderen.

Men om vi sier at 30% av verdens befolkning er over 45 år, så har du i overkant av 1000000000 (1 milliard) menn å velge i, så da er jo ikkje 5(!) så veldig imponerende...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en av dem jeg har siklet aller mest over av menn som er eldre enn meg, men det var helst for noen år siden:

http://www.geocities.com/Hollywood/6087/photo3_7.jpg

... men han drar på åra han også;-)

http://media.movieweb.com/galleries/4108/2641/lo/ph.jpg

Hmm.... han har alltid vært for "pen" for meg. Nye James Bond fyren er mye vakrere. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor glemmer aldri da venninna mi kom stormende inn døra hos oss og ropte "Dæven han Bjøro Håland er fin!" Hun hadde hørt litt vel mye på "I love norwegian country" ;)

vittig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... han har alltid vært for "pen" for meg. Nye James Bond fyren er mye vakrere. :-)

nei fysj og fysj! skikkelig nedtur med han i den rollen:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier vel litt om oss damene på dol at vi tilbringer ferdagskvelden med å _snakke_ om kjekke menn _over_ 45!! *he he*

En skikkelig husmorgjeng - det er det vi er;-)

*LOL* - men det er ikke så mange av dem. Kan ikke jakte hver fredagskveld heller, da... Hadde det vært 10 stykker på hvert utested hadde det vært noe annet. Nå er alle kjekke under 40 :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg må innrømme at jeg synes både menn og kvinner er flottest før 40. '' Ja der har du problemet. Det er derfor vi har denne tråden, for iallfall jeg er voksen, og ser på voksne menn. ikke fordi de er 'eldre' men fordi de passer bedre i alder.

Beklager, jeg fikk ikke med meg hvilken tråd som startet det hele? Jeg er voksen jeg også, men sånn er det nå likevel. Fordelen med voksne menn er at de imponerer på sikt, men sin ro og livserfaring, men jeg blir altså ikke helt satt ut bare ved å kaste et blikk på dem. Det skjer i alle fall sjelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo skjønner jo det, men det blir lettere med alderen.

Men om vi sier at 30% av verdens befolkning er over 45 år, så har du i overkant av 1000000000 (1 milliard) menn å velge i, så da er jo ikkje 5(!) så veldig imponerende...:-)

Vel, det var liksom en utfordring til deg. Kom igjen, rams opp fem damer du sikler på som er over 45:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*LOL* - men det er ikke så mange av dem. Kan ikke jakte hver fredagskveld heller, da... Hadde det vært 10 stykker på hvert utested hadde det vært noe annet. Nå er alle kjekke under 40 :((

Tvert imot så synes jeg det er mange, mange flere kjekkaser over 40 nå enn det jeg syntes for 15 år siden!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hahahaha* Ja, å se intervjuer med Morten er virkelig trim for lattermusklene! Glemmer ikke da han var med i et av Idol-programmene, holdt på å falle ut av stolen i latterkrampe jeg! :-D

Husker eg såg han (for en mannsalder siden) i et intervju med Nrk`s Ingvild Bryn, og ho kom innpå hans "pin up" rolle i A-HA og spurte om han kunne ta av seg på overkroppen.

Han svarte resolutt at det skulle han gjøre, om ho gjorde det samme...

Desverre så fikk vi ikkje se puppene hennes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!

Jeg har forresten en enda 'verre': En venninne fortalte (mange år siden nå, dengang dette gikk på deteltimen) at bestemoren hennes syntes Derrick var skikkelig kjekk!

http://schlapsheim.cigogne.org/images/schlapsheim.cigogne.org/derrick.jpg

Hun syntes sikkert bare at det var trygt med en mann som ordnet opp. Han var jo grusom å se på, o gviste ingen følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...