Gå til innhold

Hvorfor får jeg ikke kalle meg H@ppy mere?


Gjest XVII

Anbefalte innlegg

Plutselig en dag her så fikk jeg ikke lov til å bruke nicket mitt H@ppy, og nå lurer jeg på hvorfor det plutselig er et ulovlig nick. Kan du svare meg på dette Webmaster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, jeg merket det i går..*snurt*

*snurt* jeg også! Jeg har 4 nick jeg må beskytte og med musesyken vræl!!!!!! :-((((((

Og til informasjon til dere andre, nå er det helt slutt på at Amiga kun har 1 nick, jeg ville beskytte Amig@, jeg er også testeren siden noen trenger hjelp med siden sin på DOL, og i tillegg har jeg ett annet nick jeg av og til bruker på forum for seksualitet!

Ikke pga. at jeg vil være anonym, men pga. at min mann sniker her inne i perioder og siden han ikke forstår nok norsk, har han det med å misforstå!

Håper det går bra, jeg har sendt mail til Webmaster! :-)

http://www.doktoronline.no/homepage/amiga/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...