Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!


Sofline

Anbefalte innlegg

For en uke siden fikk vi en gutt på 3,5 kg. Han kom på slaget middnatt, så det ble diskutert litt frem og tilbake og sjekket flere klokker før han fikk en fødselsdato. Jeg hadde veer i 34 timer før han ble tvunget ut med vestimulerende dropp, men alt det er stort sett glemt nå.

Han ble født akkurat i det sykepleierne i Danmark begynte å streike (jmf. tidligere innlegg), så vi skulle egentlig vært sendt hjem fra sykehuset neste morgen, men han ville ikke ta brystet ordentlig, så vi ble innlagt på barselsgangen hvor jeg fikk hjelp til ammingen og ble utskrevet fra halvannet døgn senere.

Fødselshistorie følger senere hvis noen er interessert i det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER! Endelig, åh som jeg har tenkt på dere :) Så stor og fin også. Tenker dere koser dere masse nå. Du hadde en lang tørn ja,ikke bare bare det, men fort glemt som du sier. Ja vi hører gjerne mere hehe. Kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER! Endelig, åh som jeg har tenkt på dere :) Så stor og fin også. Tenker dere koser dere masse nå. Du hadde en lang tørn ja,ikke bare bare det, men fort glemt som du sier. Ja vi hører gjerne mere hehe. Kos dere :)

Takk! Vi koser oss masse, men akkurat nå sitter jeg og nyter stillheten mens far og baby sover søtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! Klart vi vil ha fødselshistorie ;o)

Håper alt er bra med deg etter en lang tørn!

*klem*

Takk! :-) Jeg begynner å komme meg nå etter flere dager med mye svimmelhet og søvnmangel fordi jeg har ligget og hørt etter at han puster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den flotte gutten!!!!!

Tippet jeg eller noen andre her riktig på datoen tro? Husker ikke helt hva jeg sa.... :-)

Vi vil gjerne hlre mer om hvordan fødselen gikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den flotte gutten!!!!!

Tippet jeg eller noen andre her riktig på datoen tro? Husker ikke helt hva jeg sa.... :-)

Vi vil gjerne hlre mer om hvordan fødselen gikk!

Takk! :-)

Så vidt jeg husker tippet ingen riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-) Jeg begynner å komme meg nå etter flere dager med mye svimmelhet og søvnmangel fordi jeg har ligget og hørt etter at han puster...

Hehe, sånn er det å bli mamma! Nå som mine to endelig har begynt å sove natten gjennom (etter snart 3 år med våkenetter...*stønn* Du har å glede deg til! Hehe) og jeg i teorien burde kunne nyte nattesøvn uten avbrytelser, våkner jeg fortsatt og går inn for å sjekke at de sover godt, har dynen over seg osv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sånn er det å bli mamma! Nå som mine to endelig har begynt å sove natten gjennom (etter snart 3 år med våkenetter...*stønn* Du har å glede deg til! Hehe) og jeg i teorien burde kunne nyte nattesøvn uten avbrytelser, våkner jeg fortsatt og går inn for å sjekke at de sover godt, har dynen over seg osv :o)

Jeg håper selvfølgelig at han begynner å sove fra kl 23 til kl. 7 så snart som mulig. :-) *sannsynlig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper selvfølgelig at han begynner å sove fra kl 23 til kl. 7 så snart som mulig. :-) *sannsynlig*

*høhø*

Neida, det er jo faktisk mange som gjør det helt fra de er spedbarn. Mine var imidlertid ikke blant dem, men jeg kan i alle fall berolige deg med at man faktisk venner seg til å sove lite/oppstykket etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...