Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!


Sofline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer så mye!! :o)

Nyt småbarnstiden, ønsker dere all lykke på veien!

Det var nok ikke meg du skulle gratulere:-) Det er lenge siden jeg har hatt baby og ikke blir det flere heller :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer masse med stor og fin gutt! Jeg har stadig kikka innom her for å se etter livstegn fra dere, er jo så koselig med babyer! Koselig, og litt slitsomt til tider.;)

... og ja, fødselsrapport vil vi alltid ha her på dol. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Gratulerer så mye med sønnen, Sofline!

Det er så stort å få barn, så nå er det bare å spenne seg fast for den store reisen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Takk for alle gratulasjonene! Jeg har ikke sett de siste før nå. Nå ser det endelig ut til at gutten min har begynt å være litt roligere og ha noen lengre soveperioder, så mon ikke det blir litt tid til doling på meg igjen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...