Gå til innhold

Da avslører jeg hva som skal skje...


jubalong70

Anbefalte innlegg

jubalong70

Hvorfor i all verden skulle du få negative tilbakemeldinger på dette? Jeg syns det er kjempeflott at du får hjelp, du vet jo selv hva som er best for akkurat deg.

Dessuten må jeg bare si at du er en av de "gode gamle" her inne (og det mener jeg i positiv forstand, altså!) som alltid svarer saklig og i en hyggelig tone. Det har jeg satt pris på mange ganger, både i svar direkte til meg, og når jeg har lest svarene dine til andre.

Lykke til!

Oj, nå blir jeg helt rørt.

Grunnen til at jeg var redd for pepper var at jeg selv synes det er et nederlag å ty til operasjon. Redd for at andre skal synes det er en "quick fix" for noe jeg burde kunne klare på egen hånd.

Nå viser det seg at alle svar jeg har lest så langt er overveldende positive. Jeg føler virkelig at jeg har mange venner her inne, og det er så flott!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • jubalong70

    53

  • mariaflyfly

    4

  • Lillemus

    2

  • Speak

    2

jubalong70

Lykke til!

Jeg har ei venninne som tok samme operasjonen for ca ett år siden og hun er nå 10 kg unna målet sitt og ser strålende ut! Det er så godt å se at hun begynner å "leve" igjen.

Åååå, det høres så utrolig herlig ut.

Tenk å være 10 kg unna målet - den dagen ser jeg frem til med stor glede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Så flott, jubalong! Det var gode nyheter. Kan tenke meg at du er veldig spent. Det kommer sikkert til å gå kjempebra. Tusen takk for gratulasjoner, forresten. :-)

Tusen takk for gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Om man ikke kommer helt ned til de målenen man setter seg, så er jo alt nedover i rette retning:-) Lykke til:-)

Ja, alle kilo som blir borte er noe jeg ser frem til med stor glede.

Vet jo at mange ikke går ned så mye at de blir normalvektige. Jeg får bare la operasjonen gjøre sin del, så må vel jeg klare å gjøre min del til å medvirke til å komme ned til nogenlunde normal vekt.

Hvor i Trønderlag er du fra? Bor selv i Nord-Trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Pepper? Jeg synes du er kanlltøff! :-) Masse lykke til, både med operasjonen og tilværelsen etterpå!

Tusen takk!

Hører flere sier jeg er tøff. Jeg klarer ikke selv å se det, og lurer på om du kan fortelle hvorfor du synes det.

Føler selv at det er som et nederlag å ikke klare å gå ned i vekt selv, men vil jo gjerne være tøff da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tatjana

Jeg syns du er både tøff og modig :-). Både fordi du forteller om det her, og fordi du gjør det i RL. Lykke til!

*støtteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Jeg syns du er både tøff og modig :-). Både fordi du forteller om det her, og fordi du gjør det i RL. Lykke til!

*støtteklem*

Tusen takk Tatjana. Det varmer både med gode ord, trøst og ikke minst en klem :)

Det var skummelt å skrive om det, men har jo bare fått positive tilbakemeldinger.

Blir bare glad av slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Circel

Tusen takk!

Hører flere sier jeg er tøff. Jeg klarer ikke selv å se det, og lurer på om du kan fortelle hvorfor du synes det.

Føler selv at det er som et nederlag å ikke klare å gå ned i vekt selv, men vil jo gjerne være tøff da ;)

Jeg synes du er tøff fordi det er en stor ting å gjøre. Jeg synes du er tøff fordi det virker som om du går operasjonen i møte med hevet hode. Og jeg synes du er tøff som innser at du ikke klarer det alene. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Så flott at du får hjelp, jubalong! Når andre verktøy ikke virker, er det jo fornuftig å prøve noe annet. Jeg tror så absolutt på slankeoperasjon som løsning for personer med stor overvekt, som har prøvd "alt". Lykke til, både med operasjonen og tiden etterpå! Skal tenke på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har tatt gastric bypass. Hun prøvde gastric banding for mange år siden og gikk ned masse, men fikk så store bivirkninger at de fjernet båndet.

Men hun har det bra nå - langsom, men tydelig vektnedgang og atskillig færre problemer enn ved forrige forsøk.

Lykke til med både forberedelse, operasjon og tiden etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøndertøusa

Ja, alle kilo som blir borte er noe jeg ser frem til med stor glede.

Vet jo at mange ikke går ned så mye at de blir normalvektige. Jeg får bare la operasjonen gjøre sin del, så må vel jeg klare å gjøre min del til å medvirke til å komme ned til nogenlunde normal vekt.

Hvor i Trønderlag er du fra? Bor selv i Nord-Trøndelag :)

Bor i Rogaland, ennå. Men, om en stund, Namdalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Jeg synes du er tøff fordi det er en stor ting å gjøre. Jeg synes du er tøff fordi det virker som om du går operasjonen i møte med hevet hode. Og jeg synes du er tøff som innser at du ikke klarer det alene. :-)

WOW! Slik har jeg ikke tenkt på det før.

Tusen takk!!!

Det føles godt å høre slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Bor i Rogaland, ennå. Men, om en stund, Namdalen.

Så koselig da!!!

Velkommen skal du være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...