Gå til innhold

Hvordan er det mulig? 7 dagers dietten


Gjest Shadow650

Anbefalte innlegg

Gjest for flau til nick....

SUPPE:

Det er viktig at grønnsaksbitene er smååååå

0,8kg gulrøtter

1 bunt selleri

1 stor løk

2 bokser tomater (eg tar 3 bokser)

2 grønne paprika

2 kjøttbuljongterninger

2 pk Mr Lee nudler (lurt å skjære til korte tråder, ha dem oppi etter koketiden er over, ellers så blir de altfor mye)

2 pk frosne brekkbønner (ha oppi i etter koketiden)

Krydre med det du vil.

(eg tar basilikum + MrLee-krydder)

Denne suppen skal du spise så myyye du orker. Frokost, lunsj, middag.. (når du er sulten)

På den første biff-dagen, skal suppen spises minimum en gang.

Husk:

Drikke mye. Minimum 6-8 glass om dagen.

Vann, vann, vann, skummet melk, kaffe, tranebær juice, juice som ikke er tilsatt vann.

Tror eg har med alle ingrediensene nå.

LYKKE TIL !

mulig jeg er fryktelig "blånn" altså. Men ikke noe mer vann enn den kraften som er i tomatboksene? Grovhakkede tomater da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Shadow 650

    22

  • mariaflyfly

    12

  • candyqueen_83

    8

  • Lotte :o)

    5

mariaflyfly

Jeg hadde garantert klart å gå ned så mye på en uke med denne dietten.... Når jeg kun spiser veldig sunn mat i et par dager, så går jeg lett ned en kilo eller to. Nå prøver ikke jeg å gå ned i vekt, så jeg sørger for å spise normalt + en stratos hver dag ;-)

Pst! Jeg har slutta med sjokkis, asså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Antar litt av formålet med nevnte suppe er at den er veldig sunn når den inneholder ferske grønnsaker. En posesuppe vil jo aldri bli det samme. Tror også posesuppe inneholder en del mer kalorier.

Og ikke minst salt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Pst! Jeg har slutta med sjokkis, asså! :D

Hva?! Jeg innbiller meg at min livskvalitet blir svekket dersom jeg slutter med min daglige stratos! Problemet er at eldstejenta ikke legger seg før klokka 21 nå, så jeg må holde ut helt til da :-((

Hvordan SKAL det gå når hun begynner å være oppe like lenge som meg *stønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Hva?! Jeg innbiller meg at min livskvalitet blir svekket dersom jeg slutter med min daglige stratos! Problemet er at eldstejenta ikke legger seg før klokka 21 nå, så jeg må holde ut helt til da :-((

Hvordan SKAL det gå når hun begynner å være oppe like lenge som meg *stønn*

''Hvordan SKAL det gå når hun begynner å være oppe like lenge som meg *stønn*

''

Da må du begynne å gå på toalettet for å smugspise Stratos på badekarkanten. ;)

Forøvrig er ikke livet mitt voldsomt svekka av å slutte med den daglige dosen, men akkurat nå har jeg skikkelig lyst på sjokolade for første gang på flere uker. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Hvordan SKAL det gå når hun begynner å være oppe like lenge som meg *stønn*

''

Da må du begynne å gå på toalettet for å smugspise Stratos på badekarkanten. ;)

Forøvrig er ikke livet mitt voldsomt svekka av å slutte med den daglige dosen, men akkurat nå har jeg skikkelig lyst på sjokolade for første gang på flere uker. :(

Hvor mye har du gått ned? Var det Reductil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210266964' post='3870631]

Hvor mye har du gått ned? Var det Reductil?

Reductil, ja. Samt innmari mye mer trening enn før og litt sunnere spisevaner.

Har tatt av litt over 6 kg på snart 4,5 uker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Hvordan SKAL det gå når hun begynner å være oppe like lenge som meg *stønn*

''

Da må du begynne å gå på toalettet for å smugspise Stratos på badekarkanten. ;)

Forøvrig er ikke livet mitt voldsomt svekka av å slutte med den daglige dosen, men akkurat nå har jeg skikkelig lyst på sjokolade for første gang på flere uker. :(

Ja, ja... Det kan jo tenkes jeg tar et skikkelig tak for å bli kvitt sjokoladehungeren. Den funker liksom bare foran TV'n ;-)

Lykke til med kveldens eventuelle sjokolade ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ja, ja... Det kan jo tenkes jeg tar et skikkelig tak for å bli kvitt sjokoladehungeren. Den funker liksom bare foran TV'n ;-)

Lykke til med kveldens eventuelle sjokolade ;)

Det blir ingen! ;) Jeg har ingen i huset, og gidder ikke stikke på butikken. Samt at nå er jeg ikke så fysen lenger, heldigvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reductil, ja. Samt innmari mye mer trening enn før og litt sunnere spisevaner.

Har tatt av litt over 6 kg på snart 4,5 uker. :)

Flinking er du! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffor måtte du innom helsestasjonen for å veie deg?

Og har du brukt samme vekta før & etter?

Kanskje du hadde tyngre klær og lommene fulle (nøkler o.l.) den første gangen du veide deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Det blir ingen! ;) Jeg har ingen i huset, og gidder ikke stikke på butikken. Samt at nå er jeg ikke så fysen lenger, heldigvis. :)

Jeg har heller ikke stratos i kjøleskapet, men gubben er på handletur..... Tror det er automatikk i at han kjøper stratos, så det blir nok en bit i kveld også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke stratos i kjøleskapet, men gubben er på handletur..... Tror det er automatikk i at han kjøper stratos, så det blir nok en bit i kveld også;)

Godt å høre at det er flere enn meg som oppbevarer Stratos i kjøleskapet, det funker også veldig bra for melkesjokolade, firkløver, helnøtt og kvikk lunsj.

Men er helt _feil_ når det gjelder troika, caramello, peanøttkubbe og toppris fks. :-)

Oi,oi,oi så lyst eg fikk på sjokolade og colas nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Godt å høre at det er flere enn meg som oppbevarer Stratos i kjøleskapet, det funker også veldig bra for melkesjokolade, firkløver, helnøtt og kvikk lunsj.

Men er helt _feil_ når det gjelder troika, caramello, peanøttkubbe og toppris fks. :-)

Oi,oi,oi så lyst eg fikk på sjokolade og colas nå...

Stratos er ingenting å skryte av hvis den ikke er kjøleskapkald!

Jeg synes forresten troika gjør seg godt rett fra kjøleskapet også, men de andre blir altfor harde!

Non stop er også best fra kjøleskapet.

Ååååå, kommer ikke gubben hjem med handleposene snart *titter på klokka* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

mulig jeg er fryktelig "blånn" altså. Men ikke noe mer vann enn den kraften som er i tomatboksene? Grovhakkede tomater da eller?

ja, grovhakkede tomater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Koffor måtte du innom helsestasjonen for å veie deg?

Og har du brukt samme vekta før & etter?

Kanskje du hadde tyngre klær og lommene fulle (nøkler o.l.) den første gangen du veide deg?

eg har ikke badevekt hjemme.

Veide på to forskjellige helsestasjoner, før og etter. Litt tragisk hvis den ene vekta viser feil, da. Sannsynligheten er veldig liten. Tror ikke de viser 4,5 kg i forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikke badevekt hjemme.

Veide på to forskjellige helsestasjoner, før og etter. Litt tragisk hvis den ene vekta viser feil, da. Sannsynligheten er veldig liten. Tror ikke de viser 4,5 kg i forskjell.

Jeg fikk aldri svar på koketiden på suppa.... Hvor mye vann koker du suppe på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juppetijupp

eg har ikke badevekt hjemme.

Veide på to forskjellige helsestasjoner, før og etter. Litt tragisk hvis den ene vekta viser feil, da. Sannsynligheten er veldig liten. Tror ikke de viser 4,5 kg i forskjell.

Det kan de fort gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har ikke badevekt hjemme.

Veide på to forskjellige helsestasjoner, før og etter. Litt tragisk hvis den ene vekta viser feil, da. Sannsynligheten er veldig liten. Tror ikke de viser 4,5 kg i forskjell.

Nei de viser nok ikkje 4,5 kilo i forskjell, de blir nok justert innimellom.

Men de 4,5 kiloene du har tatt av kommer vel på igjen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...