Gå til innhold

Hvordan er det mulig? 7 dagers dietten


Gjest Shadow650

Anbefalte innlegg

eg har ikke badevekt hjemme.

Veide på to forskjellige helsestasjoner, før og etter. Litt tragisk hvis den ene vekta viser feil, da. Sannsynligheten er veldig liten. Tror ikke de viser 4,5 kg i forskjell.

Ser lotte spør om vannmengden, men jeg lurer på en ting til. Hvor lenge varer denne suppe porsjonen? Lager du og setter i frysen?

Jeg har snakket om min mann om å ta denne kuren, og vil gjøre dette med suppen enklest mulig slik at jeg ikke lager og spiser og lager og spiser suppe hele tiden ;)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Shadow 650

    22

  • mariaflyfly

    12

  • candyqueen_83

    8

  • Lotte :o)

    5

mariaflyfly

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210277858' post='3870789]

Jeg fikk aldri svar på koketiden på suppa.... Hvor mye vann koker du suppe på?

Goddamnit, Lotte. Hva du enn måtte finne på - styr for guds skyld unna den heslige suppekuren! Suppa smaker godt, den. Første dagen. Tredje dagen, når du begynner å brekke deg av lukta, derimot... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1210277858' post='3870789]

Jeg fikk aldri svar på koketiden på suppa.... Hvor mye vann koker du suppe på?

Ååå, vannet skal dekke rå grønnsakene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Nei de viser nok ikkje 4,5 kilo i forskjell, de blir nok justert innimellom.

Men de 4,5 kiloene du har tatt av kommer vel på igjen ?

Håper ikke det.

Eg fikk ikke avlsuttet ordentlig den 7. dagen. (brunt ris)

Men planlegger å begynne igjen med runde nr. 2 på søndag. (kose meg litt på lørdag. :o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Ser lotte spør om vannmengden, men jeg lurer på en ting til. Hvor lenge varer denne suppe porsjonen? Lager du og setter i frysen?

Jeg har snakket om min mann om å ta denne kuren, og vil gjøre dette med suppen enklest mulig slik at jeg ikke lager og spiser og lager og spiser suppe hele tiden ;)

Takker for svar :)

Denne suppemengden varer 2-3 dager, avhengig hvor mye du spiser hver dag.

Den blir ikke dårlig å stå i kjøleskapet disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Denne skal jeg og teste ut :o) Kjæresten ville kaaanskje :P

Får se når jeg rekker å handle så blir oppstart mandag eller tirsdag :o)

Men når man skal spise suppa og kun frukt første dagen, kan man spise så mye frukt, og hva slags frukt man vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne skal jeg og teste ut :o) Kjæresten ville kaaanskje :P

Får se når jeg rekker å handle så blir oppstart mandag eller tirsdag :o)

Men når man skal spise suppa og kun frukt første dagen, kan man spise så mye frukt, og hva slags frukt man vil?

Kom med rapport etter en uke da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Kom med rapport etter en uke da! :o)

Det skal jeg gjøre :o) Nå gleder jeg meg. Skal i konfirmasjon osv i helga så får ikke begynt før. Går jeg bare ned 3 kg skal jeg sende inn klage :o) Kanskje på tv2 hjelper deg eller noe. Hehe. Neida:O) Blir spennende å se om kuren holder det den lover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig er jorden

Vær forsiktig når du har fullført dietten. Oppretthold et godt og sunt kosthold og vær i aktiitet.

Jeg gikk to-tre runder på denne dietten, men for for udisiplinert i etterkant. Dette ført til at kileoene kom like raskt tebake:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :o) Nå gleder jeg meg. Skal i konfirmasjon osv i helga så får ikke begynt før. Går jeg bare ned 3 kg skal jeg sende inn klage :o) Kanskje på tv2 hjelper deg eller noe. Hehe. Neida:O) Blir spennende å se om kuren holder det den lover :)

Og så må du komme med oppdatering om et par mnd igjen... ;o) Er tvilende til sånne hurtigkurer sjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Vær forsiktig når du har fullført dietten. Oppretthold et godt og sunt kosthold og vær i aktiitet.

Jeg gikk to-tre runder på denne dietten, men for for udisiplinert i etterkant. Dette ført til at kileoene kom like raskt tebake:(

Ja jeg håper jeg går ned såpass at det gir meg litt motivasjon fremover. Jeg vet jo at det ikke er noen mirakelkur liksom, men kanskje en fin start :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Og så må du komme med oppdatering om et par mnd igjen... ;o) Er tvilende til sånne hurtigkurer sjø.

Fortsetter jeg i gamle tralten kommer nok kiloene fort tilbake. Bare håper dette kan gi litt motivasjon videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Denne skal jeg og teste ut :o) Kjæresten ville kaaanskje :P

Får se når jeg rekker å handle så blir oppstart mandag eller tirsdag :o)

Men når man skal spise suppa og kun frukt første dagen, kan man spise så mye frukt, og hva slags frukt man vil?

Prøvde denne kuren en gang før jeg også, holdt vel ut i 4 dager eller noe. Da spøy jeg omtrent av suppa.

Men tror ikke du kan spise hvilken frukt som helst, var ikke det i den kuren jeg hadde iallefall, som høres helt lik ut. Men har den ikke her, så får ikke sjekket det ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Prøvde denne kuren en gang før jeg også, holdt vel ut i 4 dager eller noe. Da spøy jeg omtrent av suppa.

Men tror ikke du kan spise hvilken frukt som helst, var ikke det i den kuren jeg hadde iallefall, som høres helt lik ut. Men har den ikke her, så får ikke sjekket det ut nå.

Jeg syns det høres litt rart ut om man kan spise 10 bananer liksom. Kanskje søke på nett og finne den :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig er jorden

Ja jeg håper jeg går ned såpass at det gir meg litt motivasjon fremover. Jeg vet jo at det ikke er noen mirakelkur liksom, men kanskje en fin start :o)

Masse lykke te iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Denne skal jeg og teste ut :o) Kjæresten ville kaaanskje :P

Får se når jeg rekker å handle så blir oppstart mandag eller tirsdag :o)

Men når man skal spise suppa og kun frukt første dagen, kan man spise så mye frukt, og hva slags frukt man vil?

Ja, du kan spise så mye frukt du vil, men det erlurt å vente med bananer til den 4. dagen.

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Vær forsiktig når du har fullført dietten. Oppretthold et godt og sunt kosthold og vær i aktiitet.

Jeg gikk to-tre runder på denne dietten, men for for udisiplinert i etterkant. Dette ført til at kileoene kom like raskt tebake:(

takk for tips, eg er fullt klar over risikoen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shadow 650

Pepsi-max osv er fy- fy eller? :o)

Jupp. Alle leskedrikker. (inkl kullsyreholdige drikker)

Vann, urtete. kaffe, skummet melk og juice uten tilsatt vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sykehusdietten

Du bør jo skrive oppskriften ordentlig om du først skal skrive den.

Man skal blant annet ikke spise bananer på frukt-dagen.

Sykehusdietten:

DAG 1: Suppe og all slags frukt unntatt banan.

DAG 2: Suppe og grønnsaker rå eller kokte Salat er godt!

Ikke ERTER, MAIS eller Tørre BØNNER

Du kan spise en bakt potet til middag m litt smør

Feks kryddersmør.

DAG 3: Suppe, frukt ( ikke banan) og grønnaker (ikke bakt potet)

Det sies at etter i dag skal man ha gått ned minst

2 kg... (men ta det med ei klype sal)t...

DAG 4: Suppe minst 3 bananer og så mye skummet melk du orker

Du merker mindre søtsug etter i dag!

DAG 5: Suppe, 280-560g biff og 4 tomater, suppe minst en gang.

DAG 6: Suppe, så mye biff du vil og grønnsaker.Husk suppen også!

DAG 7: Suppe, grønnsaker, brun ris og usukret juice.

Brun ris kjøpes i helsekost eller utenlandsk forr.

kan blandes i suppa eller i salat.

Isteden for biff kan man spise grillet kokt eller bakt kylling (uten skinn!) eller grillet fisk. Kroppen trenger proteiner!!

NEI:

Ikke brød alkohol eller kullsyre drikker.

Ikke stekt mat utenom biffen.

JAAA:

Masse vann 6-8 glass pr dag. Kaffe og te er lov usukret.

Tranebærjuice og skummet melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...