Gå til innhold

_Måtte_ de skyte den?


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akuratt det lurte jeg på også....

Sånt blir jeg så irritert av, kunne ikke noen kommet og hjulpet den hjem igjen. Dopet den ned med bedøvelsespistol eller hva det heter.

Nei, det virker som at her i norge har vi kun plass til mennesker og husdyr.

Glad det er fler enn meg som reagerer, jeg har holdt ett langt "foredrag" om saken til alle jeg kjenner i dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liker ikke moskusen på Dovre...

Sjelden jeg er enig i at dyr må bøte med livet, men akkurat i denne saken var avlivning det eneste rette altså!

Dyra vil bare bli jaget av flokken og søke ned mot folk gang på gang agressive og mannevonde, jeg tror ikke de har det noe godt egentlig.

Stusslig for de oss som bor her å risikere å møte moskus på søndagsturen vår rett som det er, bare for at noen glupinger i etterkrigstiden skulle se om moskusen kunne leve her, de overlevde jo, mange har det også blitt, men det er jo ikke plass til de. Blir de forvist fra flokken er det umulig for dem å finne seg et nytt habitat, er jo folk overalt jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Sjelden jeg er enig i at dyr må bøte med livet, men akkurat i denne saken var avlivning det eneste rette altså!

Dyra vil bare bli jaget av flokken og søke ned mot folk gang på gang agressive og mannevonde, jeg tror ikke de har det noe godt egentlig.

Stusslig for de oss som bor her å risikere å møte moskus på søndagsturen vår rett som det er, bare for at noen glupinger i etterkrigstiden skulle se om moskusen kunne leve her, de overlevde jo, mange har det også blitt, men det er jo ikke plass til de. Blir de forvist fra flokken er det umulig for dem å finne seg et nytt habitat, er jo folk overalt jo...

Det er store fjellområder i Norge omtrent uten folk, så forstår ikke helt det du sier om at det er folk overalt.

Har faktisk selv sett enslige/forviste moskus på Dovrefjell. Har jo kveppet litt til og vært glad jeg ikke kom overraskende tett innpå, men har ellers bare syntes de var et eksotisk innslag på turen :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...