Gå til innhold

Om å sladre på utroskap


Gjest Valnøtt

Anbefalte innlegg

Helt klart at dette er en hevnaksjon.

Fatter ikke at så mange mener det er greit å styre over andres skjebne.

Hold kjeft er det som gjelder ved utroskap.

De som er utro styrer jo også over dens andres skjebne!

Kjønnssykdommer, "løsunger", --- ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 370
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    39

  • morsan

    37

  • Shova

    30

  • PieLill

    20

Mest aktive i denne tråden

Mine feminine sider?..hvor er de?...:-)

Derfor jeg er uenig i at det burde ringes også. Hun burde da for pokker ha skjønt det for lenge siden at hun måtte trekke seg ut av dette eller så fikk hun fortsette å knulle i det stille.

Ja. Bra du ikke skrev knulle stille .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222425307' post='3969442]

Ah, mulig at jeg hopet over 5 av 200 innlegg. Beklager.

Ja, den ble litt i overkant lang den tråden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222424759' post='3969414]

Enig, på en måte...

Men har du trukket ut kontakten til dine feminine sider, mrxx? *s* Det var nok hevnlysten og fortvilelsen over at han aldri ville bli hennes, som tok overhånd. Min mening er også at hun skulle ha gitt beng i han for leeenge siden, pga vidt forskjellige ønsker om relasjon.

Men jeg har vanskelig for se situasjonen motsatt; at en mann ringer en annen for å varsle at kjerringa har seg på si' ;-)

Enig i at en mann hadde ikke ringt, det skulle mye til.

Naboen min fikk en slik tlf for endel måneder siden. Kanskje det er i fra hun som skriver her inne? Kona slo gubben i hode med tlf røret, uten å spørre om påstand var riktig. Kort tid etterpå hadde han flyttet. Nå var det visst sant da at han hadde tusket litt på si:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du for pokker skjønne at det ikke er bare-bare når man plutselig finner ut at det man trodde ikke var som det var.

Det er jeg enig i. Men det er i overkant å tro at det da er noe å satse på, det blir altfor naivt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222425388' post='3969448]

Ja. Bra du ikke skrev knulle stille .-)

Hehe, det er sant, men det kan jo være spennende det også, avhengig av omstendighetene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222424759' post='3969414]

Enig, på en måte...

Men har du trukket ut kontakten til dine feminine sider, mrxx? *s* Det var nok hevnlysten og fortvilelsen over at han aldri ville bli hennes, som tok overhånd. Min mening er også at hun skulle ha gitt beng i han for leeenge siden, pga vidt forskjellige ønsker om relasjon.

Men jeg har vanskelig for se situasjonen motsatt; at en mann ringer en annen for å varsle at kjerringa har seg på si' ;-)

Da hun ringte var status at han trodde han kanskje skulle gå fra samboeren sin og bli hennes. Det er et viktig poeng her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine feminine sider?..hvor er de?...:-)

Derfor jeg er uenig i at det burde ringes også. Hun burde da for pokker ha skjønt det for lenge siden at hun måtte trekke seg ut av dette eller så fikk hun fortsette å knulle i det stille.

Hun har aldri visst mens forholdet pågikk at han var samboer. Etter at det kom frem satt hun en stund og var fortvilet fordi hun ikke ville være noen elskerinne, og fordi fyren sa at han kanskje skulle gå fra kjerringa og flytte med henne isteden. Han sa at han hadde fortalt samboeren sin om rtgx. Så da hun ringte viste det seg at det ikke var sant det heller - og dermed var hun ferdig med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som er utro styrer jo også over dens andres skjebne!

Kjønnssykdommer, "løsunger", --- ?

Ja, men de to involverte i et utroskap får ordne opp selv.

Er helt rystet over at du kunne ringe på den måten.

Løsunger?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hun ringte var status at han trodde han kanskje skulle gå fra samboeren sin og bli hennes. Det er et viktig poeng her.

Ja. Jeg fikk desverre ikke med meg alle detaljer i den korte tråden ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri visst mens forholdet pågikk at han var samboer. Etter at det kom frem satt hun en stund og var fortvilet fordi hun ikke ville være noen elskerinne, og fordi fyren sa at han kanskje skulle gå fra kjerringa og flytte med henne isteden. Han sa at han hadde fortalt samboeren sin om rtgx. Så da hun ringte viste det seg at det ikke var sant det heller - og dermed var hun ferdig med ham.

Det er da hun burde ha vært ferdig med han og ikke gjort noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for å oppsummere/konkludere litt her.

- En dame som vet at mannen er opptatt, har i utgangspunktet ingen ting med å ringe kona/samboeren.

- En som blir ført bak lyset på lik linje med kona/samboeren, har "rett til" å ringe for sin egen del.

- Det at dette er riktig for sin egen del vil ikke dermed si at det vil være riktig for kona/samboeren sin del (selv om jeg i denne situasjonen fikk bekreftet fra henne at hun var veldig glad for at jeg fortalte henne om dette), det vet man ikke noe om. Derfor må et slikt valg nødvendigvis baseres på hva som er riktig for en selv, og hva man selv tror man ville ha ønsket dersom man var henne. Og det er ikke, og vil aldri bli, en enkel situasjon.

- Den som "styrer over noens liv" er uansett den som er utro. De uskyldige som er involvert må få prøve å løse det på den måten de synes er best, og om det inkluderer en telefon til den andre, trenger det ikke dreie seg om hevn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1222425882' post='3969474]

Ja. Jeg fikk desverre ikke med meg alle detaljer i den korte tråden ;o)

Ikke så rart nei :-) Jeg brukte lang tid inni den for å forsøke å få med meg hvem som mente hva og hva vedkommende da hadde fått med seg eller ikke av bakgrunn før jeg kom til at jeg måtte spørre i en egen tråd om det jeg lurte på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler for å oppsummere/konkludere litt her.

- En dame som vet at mannen er opptatt, har i utgangspunktet ingen ting med å ringe kona/samboeren.

- En som blir ført bak lyset på lik linje med kona/samboeren, har "rett til" å ringe for sin egen del.

- Det at dette er riktig for sin egen del vil ikke dermed si at det vil være riktig for kona/samboeren sin del (selv om jeg i denne situasjonen fikk bekreftet fra henne at hun var veldig glad for at jeg fortalte henne om dette), det vet man ikke noe om. Derfor må et slikt valg nødvendigvis baseres på hva som er riktig for en selv, og hva man selv tror man ville ha ønsket dersom man var henne. Og det er ikke, og vil aldri bli, en enkel situasjon.

- Den som "styrer over noens liv" er uansett den som er utro. De uskyldige som er involvert må få prøve å løse det på den måten de synes er best, og om det inkluderer en telefon til den andre, trenger det ikke dreie seg om hevn.

Enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da hun burde ha vært ferdig med han og ikke gjort noe mer.

Joa - men man vil gjerne tro på den man er opp over ørene forelsket i også. Det er forståelig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har aldri visst mens forholdet pågikk at han var samboer. Etter at det kom frem satt hun en stund og var fortvilet fordi hun ikke ville være noen elskerinne, og fordi fyren sa at han kanskje skulle gå fra kjerringa og flytte med henne isteden. Han sa at han hadde fortalt samboeren sin om rtgx. Så da hun ringte viste det seg at det ikke var sant det heller - og dermed var hun ferdig med ham.

Unnskyld meg, men jeg må bare hoppe inn her, for jeg synes du omtaler samboeren litt respektløst ved å si 'kjerringa', og i den andre tråden omtalte du henne som 'hun berta' eller noe lignende.

Jeg synes MINST like synd på samboeren som på rtgx, selv om hun ikke har lagt inn sin story på dol. Jeg reagerer derfor på at du indirekte omtaler samboeren i litt hevngjerrige ordelag, som om hun var en skikkelig bitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har stor forståelse for rtgx sitt behov her, og sett fra hennes ståsted var telefonsamtalen helt avgjørende: Hun kunne endelig legge bak seg de første drømmene og tankene om at han ville velge henne fremfor samboeren.''

Hvorfor er det avgjørende å ta denne telefonen for å kunne gå videre i livet?? Dere tenker da vel ikke tanken at hun burde vurdere å fortsette dette forholdet så lenge hun visste at han hadde vært utro og saken er slik den er?

Dette henger ikke på greip. Hun burde fint klare å gå videre uten denne telefonen.

Jeg er hjertens enig med deg.

Da hun oppdaget at han hadde samboer og løy om dette, burde hun ha trukket seg stille og rolig ut av det hele.

For oss manfolka er det av og til litt vanskelig å forstå at noen kvinner vil ha så mye drama og faktisk frivillig oppsøker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da hun burde ha vært ferdig med han og ikke gjort noe mer.

Har jeg gjort noe mer etter at jeg snakket med henne, da?

Hadde jo ikke grunnlag nok for å bli ferdig med han før jeg hadde fått det i fleisen at han løy om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...