Gå til innhold

Om lurendreiere på dol


morsan

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke mange som plutselig får ansvaret for et gutt i 8 årsalderen, som bor i Amerika.

Det er bare å se i øynene at vi har blitt lurt til å bruke tid, krefter og intelligens til å svare en lurendreier.

Men det tåler vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    44

  • pekkaline

    14

  • Babette

    13

  • Bookworm

    13

Mest aktive i denne tråden

nhd la ut en hilsen i tråden som sto der en stund før han slettet den hvor det ble hevet over enhver tvil at det var vås.

På psykiatri? Er den også borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noen svar nedover her og begynner å skjønne hvilken tråd som er slettet. Jeg må si at jeg ble skeptisk til det innlegget og valgte derfor å ikke svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en viss fru som alltid dukket opp når det kom bleiespørsmål. Det er lenge siden hun var her nå. Eller kanskje det var en han..

Ja, det var også en som alltid svarte (ganske så seriøst) på sånt, evt. hadde et eget nick for svar om akkurat det temaet. Jeg vet ikke om vedkommende hadde - eh - spesielle interesser eller bare hadde vært nær innpå et problem man kanskje ikke ønsker å fortelle alle på DOL om med sitt vanlige nick.

Men den tråden om den store jenta som gjorde i buksa, var en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke mange som plutselig får ansvaret for et gutt i 8 årsalderen, som bor i Amerika.

Det er bare å se i øynene at vi har blitt lurt til å bruke tid, krefter og intelligens til å svare en lurendreier.

Var det bare tull ja! Herregud, jeg har faktisk tenkt på denne manen! Jaja...Han lurte meg hvertfall... Hehe..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Men vet vi med sikkerhet at den var oppspinn, da? Kan den ikke være slettet fordi den utleverte for mye om gutten?

Det er også en mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med fare for å høre veldig oppesen ut:

Jeg begriper ikke at noen beit på den røverhistorien der jeg. Helt alvorlig altså.

Mulig det er et tegn på at jeg har vært for lenge på DOL?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda...

Begynte å stusse etter tråd nr 2 jeg.

Litt for hjerteskjærende oglitt for mange detaljer, men jeg var ikke 100% sikker.

Godt skrønt var det ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høre veldig oppesen ut:

Jeg begriper ikke at noen beit på den røverhistorien der jeg. Helt alvorlig altså.

Mulig det er et tegn på at jeg har vært for lenge på DOL?

;-)

''Med fare for å høre veldig oppesen ut''

Du er isåfall i godt selskap! :-) Mange i dnene tråden som bedyrer at de så lusa på gangen...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På psykiatri? Er den også borte?

Nhd svarte i den siste delfortellingen fra karen. Han sa der at han ante mistanke og sjekket hvilken maskin det kom fra og at det ikke samsvarte med tidligere innlegg derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva handlet tråden om?

En som plutselig ble alenefar til et barn han knapt hadde sett i dets 8 leveår, fordi moren hadde tatt selvmord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høre veldig oppesen ut:

Jeg begriper ikke at noen beit på den røverhistorien der jeg. Helt alvorlig altså.

Mulig det er et tegn på at jeg har vært for lenge på DOL?

;-)

Mulig. Jeg har nok vært her for lenge jeg også, for jeg sitter rett som det er hoderystende når folk tar bølgen for helter og heltinner i de villeste røverhistorier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som plutselig ble alenefar til et barn han knapt hadde sett i dets 8 leveår, fordi moren hadde tatt selvmord.

Den der fattet også jeg mistanke til temmelig fort!

Min første innskytelse var å spørre i hvilken amerikansk såpeopera han hadde funnet dette "manuset" og hvordan en person som er så elendig i norsk rettskrivining kunne ha lykkes så godt innen data-bransjen..

Men så virket det som mange tok det seriøst.

Så jeg lot heller være å svare, istedet for å gjøre meg upopulær med spydige kommentarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der fattet også jeg mistanke til temmelig fort!

Min første innskytelse var å spørre i hvilken amerikansk såpeopera han hadde funnet dette "manuset" og hvordan en person som er så elendig i norsk rettskrivining kunne ha lykkes så godt innen data-bransjen..

Men så virket det som mange tok det seriøst.

Så jeg lot heller være å svare, istedet for å gjøre meg upopulær med spydige kommentarer....

Det er akkurat det som er problemet i slike tilfeller. Man fatter mistanke om at det kan være oppspinn, men likevel KAN det være at historiene er sanne, og da er det veldig ufølsomt å sette spørsmålstegn ved det. Bedre å holde kjeft da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å høre veldig oppesen ut:

Jeg begriper ikke at noen beit på den røverhistorien der jeg. Helt alvorlig altså.

Mulig det er et tegn på at jeg har vært for lenge på DOL?

;-)

Jeg slenger meg inn i "oppesen"-gjengen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet vi med sikkerhet at den var oppspinn, da? Kan den ikke være slettet fordi den utleverte for mye om gutten?

Nei, NHD begrunnet hva bakgrunnen for slettingen var. Han hadde undersøkt litt mer omkring denne brukeren.

Han lot tråden stå en stund etter at han hadde skrevet dette, før han slettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes historien var så tvilsom at jeg valgte å ikke svare på den. Det ville også være dumt å fortelle sin skepsis i tilfelle den var sann.

Akkurat slik tenkte jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Med fare for å høre veldig oppesen ut''

Du er isåfall i godt selskap! :-) Mange i dnene tråden som bedyrer at de så lusa på gangen...;-)

Aaaah... Men jeg så det med en gang, og ikke først da oppfølgertrådene begynte å komme. (Og jada, jeg forutså at det ville dukke opp oppfølgingstråder også. ;-))

Jeg kunne selvsagt gått inn og sagt at alt dette er noe hekkans sprøyt, og dermed fått DOLs samlede Jeg-Forstår-Deg-Så-Godt-Og-Syns-Så-Synd-På-Deg politi på nakken, men igjen: Jeg har vært her så lenge at jeg ikke gjør det.

;-)

Hilsen Fru Oppesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...