Gå til innhold

Har DU trent i dag?


Orio

Anbefalte innlegg

Trent og trent... Jeg holdt på en drøy halvtime med litt aerobic og styrke og yoga i går, men det var ikke veldig intenst... Men jeg har i hvertfall klart fra 30-60 minutter hver dag siden fredag, og det er jeg fornøyd med! Man må ha realistiske mål :-) I dag har jeg ikke trent noe. Huff. Men kanskje jeg klarer å "manne" meg opp til en liten økt når mannen har gått på jobb om en times tid... eller så krabber jeg i seng ;-) *gjesp*

Men i _morgo_...!!

Hva ble det til? Senga eller trening?

For meg høres det ut som du trener ganske mye, og en drøy halvtime med aerobics, styrke og yoga vil jeg absolutt kalle trening. Hva annet vil du kalle det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Orio

    14

  • AneM1365380603

    13

  • Lotte :o)

    7

  • frosken

    5

Jeg orker fordi jeg ikke har noe valg. Sluntrer jeg unna, så slår ryggen seg vrang med en gang. Sist det skjedde, ble jeg sengeliggende i 3 uker.

Men det positive er at treningen har andre bivirkninger også, som at jeg holder meg slank.

Da skjønner jeg hvorfor du holder ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ble det til? Senga eller trening?

For meg høres det ut som du trener ganske mye, og en drøy halvtime med aerobics, styrke og yoga vil jeg absolutt kalle trening. Hva annet vil du kalle det?

Lek? :-) Jeg bruker Wii, så jeg syns ikke intensiteten er så høy akkurat... Men jeg blir støl av styrkeøvelsene og yogaen, så det er vel godt for noe :-)

Ble natta i går ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst sunt å droppe trening hvis man er forkjølet. Det er i alle fall det jeg har fått høre. Og selv om man er frisk er det visst lurt å ha en hviledag eller to i løpet av uka.

Jeg har også lært "the hard way" i mine unge år...

I dag følte jeg meg mye bedre, så jeg kom meg på en friskis&svettis-time. Det var kjempedeilig!

Forøvring har det blitt litt i overkant med hviledager på meg i det siste, håper det bedrer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...