Gå til innhold

Rock around the clock! :-D


Lillemus

Anbefalte innlegg

Den var kjempelett å bruke og jeg rocker 100 uten problemer med en gang, da stopper jeg selv, kunne altså stått mye lengre. :o)

Jeg kan også stå i det uendelige, så den en veldig lett å bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    13

  • bustebeisa

    12

  • AneM1365380603

    11

  • candyqueen_83

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.

Lovende. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det forresten å rocke med den? Altså med tanke på teknikk. Da jeg prøve jentenes ringer for at par år siden, merket jeg at jeg hadde glemt en del av barndommens kunster...

Det er forskjell på rockeringene man får i lekebutikken også. De letteste er helt håpløse å bruke! Velger man de med vann i, så er disse mye bedre. Jeg øvde litt på teknikken når jeg begynte å rocke litt ifjor sommer (hadde ikke prøvd siden jeg var barn).

Disse store rockeringene fra Treningspartner er veldig tunge og glir veldig lett. Jeg synes de er utrolig gode å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du flink med rockering da du var barn, eller egner den seg også for folk helt uten rockegener? Og hvor stor plass trenger du egentlig for å få brukt den?

*har også lyst på*

Jeg var ikke veldig flink med rockering da jeg var liten og jeg har prøvd vanlige ringer i voksen alder og får ikke til en skitt! Så jeg var temmelig overrasket da jeg rocket 100 uten problemer med en gang!

Du trenger fri omkrets på et par meter rundt deg, minst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Er sønnen din venstrehendt?

''Er sønnen din venstrehendt?''

Nei, han er ikke det. Da hadde det kanskje vært mer naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det forresten å rocke med den? Altså med tanke på teknikk. Da jeg prøve jentenes ringer for at par år siden, merket jeg at jeg hadde glemt en del av barndommens kunster...

Ikke noe problem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da skal jeg følge med på hvordan det går. Ser jo bra ut den ringen, men koster jo litt. Spesielt nå som det er en del ting jeg trenger. :-)

Sånn sett liker jeg å handle med Visa - da er det liksom "gratis" når du henter pakken på posten! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvordan er det forresten å rocke med den? Altså med tanke på teknikk. Da jeg prøve jentenes ringer for at par år siden, merket jeg at jeg hadde glemt en del av barndommens kunster...

Jeg og to av ungene fikk det ikke til med de vanlige for barn som ble kjøpt inn til jul. Denne her er noe helt annet :) Nå klarer forresten 6-åringen å rocke med de andre ringene også. Jeg får ikke til å bruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene kunne også stå så lenge med en gang, mens jeg altså brukte noen dager for å få teknikken skikkelig inn.

Fortsetter du å rocke så mye kan du være sikker på å bli sår både innvendig og utvendig. Hun på snart 6 år klaget seg veldig etter den første dagen. Hun nektet å begrense rockingen, og jeg fikk jo selv smake ;)

Nå har jeg tatt noen runder her :)

Forresten så rocker sønnen min motsatt vei som oss andre. Det synes jeg er litt rart. Jeg har prøvd å ta andre veien selv, men får det ikke til enda.

''Fortsetter du å rocke så mye kan du være sikker på å bli sår både innvendig og utvendig.''

Men det er jo så artig!!!! :o) Blir vel herdet etterhvert. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Sånn sett liker jeg å handle med Visa - da er det liksom "gratis" når du henter pakken på posten! :o)

''Sånn sett liker jeg å handle med Visa - da er det liksom "gratis" når du henter pakken på posten! :o)''

Ja, sant :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to av ungene fikk det ikke til med de vanlige for barn som ble kjøpt inn til jul. Denne her er noe helt annet :) Nå klarer forresten 6-åringen å rocke med de andre ringene også. Jeg får ikke til å bruke dem.

Da er det håp for meg også altså. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett liker jeg å handle med Visa - da er det liksom "gratis" når du henter pakken på posten! :o)

Kanskje spesielt om jeg får lov å låne visa kortet til bustemann... ;-)

Nei da, får nok betale selv, men er jo kjekt å få litt tips fra dere andre som tester ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Da er det håp for meg også altså. :-)

Jepp :o) Det går kjapt. De første rundene vrikket jeg helt overdrevet, mens det gikk bedre når jeg ikke beveget meg så voldsomt. Det gjelder å finne teknikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på rockeringene man får i lekebutikken også. De letteste er helt håpløse å bruke! Velger man de med vann i, så er disse mye bedre. Jeg øvde litt på teknikken når jeg begynte å rocke litt ifjor sommer (hadde ikke prøvd siden jeg var barn).

Disse store rockeringene fra Treningspartner er veldig tunge og glir veldig lett. Jeg synes de er utrolig gode å bruke.

Som jeg skrev til AneM. Da er det håp for meg også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

''Er sønnen din venstrehendt?''

Nei, han er ikke det. Da hadde det kanskje vært mer naturlig.

Ja, jeg har to barn, som er venstrehendt, og de gjør alltid tingene på motsatt måte av det vi gjør.

Jeg greier ikke å lære minstemann på 17 å knyte skolissene, så han går med uknytede lisser, men det er jo heldigvis også moderne å ha lissene slengende en halv meter etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje spesielt om jeg får lov å låne visa kortet til bustemann... ;-)

Nei da, får nok betale selv, men er jo kjekt å få litt tips fra dere andre som tester ut. :-)

''Kanskje spesielt om jeg får lov å låne visa kortet til bustemann... ;-)''

*Hehe* Jeg skal ta med meg min utover til kjæresten og la ham prøve og satser på at han får sånn dilla at han bare MÅ ha en han også, så slipper jeg å drasse min frem og tilbake. ;o) Han hadde definitivt ikke hatt vondt av å rocke litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, jeg har to barn, som er venstrehendt, og de gjør alltid tingene på motsatt måte av det vi gjør.

Jeg greier ikke å lære minstemann på 17 å knyte skolissene, så han går med uknytede lisser, men det er jo heldigvis også moderne å ha lissene slengende en halv meter etter seg.

Og borrelås er vel ut for en på 17 ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.

''Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.''

Dæven! Er det virkelig mulig å få minsket dem på en så artig måte altså!? Kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Og borrelås er vel ut for en på 17 ;o)

Ja, det er visst avleggs med borrelås, de siste skoene han fikk er kjøpt i New York, og det er han stolt av, men lissene har han ikke lært seg å knyte, de kommer krypende etter ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...