Gå til innhold

Rock around the clock! :-D


Lillemus

Anbefalte innlegg

AneM1365380603

Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.

''Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.''

Nå motiverte du meg til enda noen runder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    13

  • bustebeisa

    12

  • AneM1365380603

    11

  • candyqueen_83

    2

Mest aktive i denne tråden

''Kanskje spesielt om jeg får lov å låne visa kortet til bustemann... ;-)''

*Hehe* Jeg skal ta med meg min utover til kjæresten og la ham prøve og satser på at han får sånn dilla at han bare MÅ ha en han også, så slipper jeg å drasse min frem og tilbake. ;o) Han hadde definitivt ikke hatt vondt av å rocke litt....

Hvordan tror du slike bevegelser er for en med prolaps? Bustemann sliter med ryggproblemer og hadde hatt godt av å styrke core muskelaturen. Har vurdert å kjøpe core bar til oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg var ikke veldig flink med rockering da jeg var liten og jeg har prøvd vanlige ringer i voksen alder og får ikke til en skitt! Så jeg var temmelig overrasket da jeg rocket 100 uten problemer med en gang!

Du trenger fri omkrets på et par meter rundt deg, minst!

Jeg har egentlig litt problemer med å få stor nok plass. Har den største ringen, er ikke sikker på hvor stor den er i diameter. Må rydde unna stoler osv i stua. Ellers dunker jeg borti høyttalere, blomsterpotter osv :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig litt problemer med å få stor nok plass. Har den største ringen, er ikke sikker på hvor stor den er i diameter. Må rydde unna stoler osv i stua. Ellers dunker jeg borti høyttalere, blomsterpotter osv :o)

Jeg har heldigvis en del golvplass på soverommet og når jeg slenger dyna helt inn til veggen (har dobbeltseng) så ringen kan "sveve" i lufta over madrassen går det helt fint. :o) Synd den er så plasskrevende ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg har heldigvis en del golvplass på soverommet og når jeg slenger dyna helt inn til veggen (har dobbeltseng) så ringen kan "sveve" i lufta over madrassen går det helt fint. :o) Synd den er så plasskrevende ja.

Hmm, kanskje det går på den ene siden av senga vår og. Har ikke tenkt på det. På den andre sida står det et digert klesskap så der er det lite plass. Jeg har tenkt at jeg trenger helt fri plass fra gulvet og opp til taket, men kan jo rocke over senga :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det går på den ene siden av senga vår og. Har ikke tenkt på det. På den andre sida står det et digert klesskap så der er det lite plass. Jeg har tenkt at jeg trenger helt fri plass fra gulvet og opp til taket, men kan jo rocke over senga :o)

Skal jeg gjøre det på stua må jeg skyve unna spisebordet og alle stolene + stress-lessen... Litt tungvindt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.''

Dæven! Er det virkelig mulig å få minsket dem på en så artig måte altså!? Kult!

Det kan jo være at jeg har spist litt sunnere etter jul også, men jeg tror fortsatt rockeringen har effekt (hvis ikke, så er det jo bortkasta penger ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg har ikke målt meg, men "håndtakene" på sidene er omtrent borte. Jeg tror det er ringens skyld pga at den "tar" skikkelig der.''

Nå motiverte du meg til enda noen runder :)

Hehe, det er bra ;)

Idag var jeg altfor lat til å trene, men måtte ta en femminutters økt etter å ha kommet over denne tråden her ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis en del golvplass på soverommet og når jeg slenger dyna helt inn til veggen (har dobbeltseng) så ringen kan "sveve" i lufta over madrassen går det helt fint. :o) Synd den er så plasskrevende ja.

Jeg har mest problemer med hvor jeg skal plassere armene mine når jeg rocker, jeg... Blir sliten av å holde dem oppe så lenge *pust*pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje det går på den ene siden av senga vår og. Har ikke tenkt på det. På den andre sida står det et digert klesskap så der er det lite plass. Jeg har tenkt at jeg trenger helt fri plass fra gulvet og opp til taket, men kan jo rocke over senga :o)

Det aller beste er å rocke foran TV'n ;) I motsatt fall blir jeg rastløs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du slike bevegelser er for en med prolaps? Bustemann sliter med ryggproblemer og hadde hatt godt av å styrke core muskelaturen. Har vurdert å kjøpe core bar til oss begge.

Prolaps aner jeg ikke noe om, men denne rockeringen skal være ideell til å trene opp korsrygg, mage og hofter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prolaps aner jeg ikke noe om, men denne rockeringen skal være ideell til å trene opp korsrygg, mage og hofter.

Han trenger helt klart å trene opp muskelaturen i det området for å avlaste ryggrada hvor prolapsen sitter.... Hadde jo vært kjekt å kunne bruke det som argument for at han skulle kjøpe en slik til oss (meg). ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gjøre det på stua må jeg skyve unna spisebordet og alle stolene + stress-lessen... Litt tungvindt.

Litt ekstra styrketrening å flytte på møblene... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trenger helt klart å trene opp muskelaturen i det området for å avlaste ryggrada hvor prolapsen sitter.... Hadde jo vært kjekt å kunne bruke det som argument for at han skulle kjøpe en slik til oss (meg). ;-)

Smart ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...