Gå til innhold

Kjenner litt, men ikke så mye


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg aner ikke... Selv orka jeg ikke å rocke når jeg kjente det ble ubehagelig. Den verste stølheten satt i "håndtakene" på sidene mine. Magen ble ikke på langt nær så støl. Du kan jo bare prøve og se om du synes det blir for ubehagelig eller ikke?

Det er flesket bak på sidene av ryggen som er ømmest her, stemora kalte det så pent for sidemusklene. :o) Men det er ikke sånn styggvondt så jeg skal ta en runde til når middagen har sunket ned litt mer. :o) *Hekta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    20

  • AneM1365380603

    9

  • Lotte :o)

    5

  • candyqueen_83

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Har du bestilt fra Treningspartner-adressa som Togli la ut? Jeg bestilte for et par uker siden, og venter fortsatt spent på om det noensinne skal dukke opp i postkassa mi. Vil jo rocke litt, jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt fra Treningspartner-adressa som Togli la ut? Jeg bestilte for et par uker siden, og venter fortsatt spent på om det noensinne skal dukke opp i postkassa mi. Vil jo rocke litt, jeg også!

Har du ikke fått mail med sporingsnummer? Da kan du sjekke på posten.no hvor pakken befinner seg. Jeg bestilte min forrige mandag og fikk den på fredag. Bestilte så en til ungene i går kveld og har fått mail om at den er avsendt alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke fått mail med sporingsnummer? Da kan du sjekke på posten.no hvor pakken befinner seg. Jeg bestilte min forrige mandag og fikk den på fredag. Bestilte så en til ungene i går kveld og har fått mail om at den er avsendt alt.

Hm. Bestillinga har nok ikke blitt registrert, for jeg har ikke fått noen mail i det hele tatt. Sendte mail for å etterlyse tidligere i dag. Men da har de nok ikke registrert bestillinga mi. Hm. Bare å bestille på nytt. Og får jeg en ekstra, så er det alltids noen som blir glade for gaven ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Bestillinga har nok ikke blitt registrert, for jeg har ikke fått noen mail i det hele tatt. Sendte mail for å etterlyse tidligere i dag. Men da har de nok ikke registrert bestillinga mi. Hm. Bare å bestille på nytt. Og får jeg en ekstra, så er det alltids noen som blir glade for gaven ;)

Jeg fikk mail bare kort tid etter bestilling, minutter etter bare. Og så mail dagen etter om at faktura er betalt og varen sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bestilt fra Treningspartner-adressa som Togli la ut? Jeg bestilte for et par uker siden, og venter fortsatt spent på om det noensinne skal dukke opp i postkassa mi. Vil jo rocke litt, jeg også!

Mye billigere å bestille på nett fra utlandet. Det gjorde jeg. Bare halve prisen.

http://sports-hoop.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye billigere å bestille på nett fra utlandet. Det gjorde jeg. Bare halve prisen.

http://sports-hoop.com/

Min ville kommet seg på 425,- ca. om jeg hadde bestilt den derfra. Ble nesten 600,- når jeg bestilte fra Norge, men da fikk jeg den fort da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye billigere å bestille på nett fra utlandet. Det gjorde jeg. Bare halve prisen.

http://sports-hoop.com/

Eller, det stemmer ikke helt ser jeg nå. Dollaren er jo blitt mye dyrere. Men hvis man bestiller og fortoller selv, så blir det likevel en del billigere. Men halve prisen var å ta litt hardt i. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, det stemmer ikke helt ser jeg nå. Dollaren er jo blitt mye dyrere. Men hvis man bestiller og fortoller selv, så blir det likevel en del billigere. Men halve prisen var å ta litt hardt i. Beklager.

Den kommer seg på 197,- for ringen for den str jeg skulle hatt så jeg hadde akkurat sluppet toll. :o)

Jeg er av den utålmodige sorten og betaler gjerne litt for å få ting raskere i posten. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail bare kort tid etter bestilling, minutter etter bare. Og så mail dagen etter om at faktura er betalt og varen sendt.

Jeg har bestilt på nytt, og denne gangen kom det umiddelbar bekreftelse på meldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flesket bak på sidene av ryggen som er ømmest her, stemora kalte det så pent for sidemusklene. :o) Men det er ikke sånn styggvondt så jeg skal ta en runde til når middagen har sunket ned litt mer. :o) *Hekta*

Jaja, "håndtak" høres litt bedre ut enn "flesk" ;-)

Jeg rocka i ti minutter etter en times økt på stepmaskin og romaskin isted, så nå er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver og vurderer å søke patent på en type rockering som skal rockes på lårene. Altså, en ring til hvert lår. Må jo være genialt for å "knuse" cellulitter. I den forbindelse lurer jeg på hvordan du klarte å rocke såpass at leggene ble blå? ;-P

he he, tja si det, rockeringen er så tung og "hard" at det var ikke mange rundene på leggene før det blei merker :)

tenk deg at rockeringen mister "taket" på en måte og "danser" nedover beina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

he he, tja si det, rockeringen er så tung og "hard" at det var ikke mange rundene på leggene før det blei merker :)

tenk deg at rockeringen mister "taket" på en måte og "danser" nedover beina :)

Jeg skjønner hva du mener, for min rundet på mystisk vis over puppene, og det var vondt :( Sønnen min fikk den over en viss plass...

Du får øve litt til slik at du finner teknikken. Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke til teknikken satt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, "håndtak" høres litt bedre ut enn "flesk" ;-)

Jeg rocka i ti minutter etter en times økt på stepmaskin og romaskin isted, så nå er jeg fornøyd :)

Dagens trim er en halvtime på skøyter med Snuppa, gikk vel ikke med all verdens kalorier, men jeg prøvde å røre meg en del på isen og så er det sabla gøy og godt å være ute i frisk luft da! :o)

Blir en rocke-økt før sengetid og. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, tja si det, rockeringen er så tung og "hard" at det var ikke mange rundene på leggene før det blei merker :)

tenk deg at rockeringen mister "taket" på en måte og "danser" nedover beina :)

PS: Jeg bare tulla med deg ;-)

Akkurat sånn blir det når jeg prøver å rocke motsatt vei av det normale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trim er en halvtime på skøyter med Snuppa, gikk vel ikke med all verdens kalorier, men jeg prøvde å røre meg en del på isen og så er det sabla gøy og godt å være ute i frisk luft da! :o)

Blir en rocke-økt før sengetid og. ;o)

Artig at du har blitt hekta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du har blitt hekta :)

Totalt! :o) Fant akkurat ut at 100 rock er ca. 1 minutt.

Sto litt for nære nattbordet da jeg satte i gang og bibliotekbøkene flakset veggimellom! *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Jeg driver og vurderer å søke patent på en type rockering som skal rockes på lårene. Altså, en ring til hvert lår. Må jo være genialt for å "knuse" cellulitter. I den forbindelse lurer jeg på hvordan du klarte å rocke såpass at leggene ble blå? ;-P

På min fulgte det med en brosjyre med beskrivelser av hvordan ringen kan brukes. Der stod det rundt midjen, hoftene, lårene, rundt halsen(au), armene osv. Jeg har ikke turt å prøve annet enn midjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min fulgte det med en brosjyre med beskrivelser av hvordan ringen kan brukes. Der stod det rundt midjen, hoftene, lårene, rundt halsen(au), armene osv. Jeg har ikke turt å prøve annet enn midjen :P

Ææææ, rundt halsen?? Jeg får vondt i adamseplet ved tanken :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ææææ, rundt halsen?? Jeg får vondt i adamseplet ved tanken :-/

Det tar seg ikke ut å komme med masse blåmerker rundt halsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...