Gå til innhold

går det an å blokkere noen?


Gjest en del negativt mas

Anbefalte innlegg

Gjest en del negativt mas

har none ganger sendt inn litt sensitive problem-stillinger,og får tilbake mye rart...er det mulig å slette enkelte svar/evt ignorere enkelte avsendere?er et par jeg blir veldig sliten av,og som maser mye.la være å lese burde jeg jo gjort,men...jeg har ikke sendt inn noe jeg angrer på,så det er ikke et ønske om å slette noe jeg har sendt.om nødvendig kan jeg nevne et par nick jeg gjerne skulle sluppet unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest en del negativt mas

Du vet vel 100% godt at det ikke lar seg gjøre i dette systemet. Hvis du har et problem med det jeg skriver får du heller si det direkte.

skal si du er selvopptatt!!

ikke at du har noe med det,men dette gjalt noe anna enn det du skriver! du er vel mest på psyk og meldinger(litt på åpent kanskje?)??det jeg snakker om er personlige angrep...

der jeg føler meg i tvil om jeg blir kjent igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si du er selvopptatt!!

ikke at du har noe med det,men dette gjalt noe anna enn det du skriver! du er vel mest på psyk og meldinger(litt på åpent kanskje?)??det jeg snakker om er personlige angrep...

der jeg føler meg i tvil om jeg blir kjent igjen.

Du vet ikke hva det vil si å være selvopptatt. Du er nok sannsynligvis begrepsforvirret. Så du tror det at jeg ville sjekke om dette hadde noe med meg å gjøre handler om min forfengelighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Du vet ikke hva det vil si å være selvopptatt. Du er nok sannsynligvis begrepsforvirret. Så du tror det at jeg ville sjekke om dette hadde noe med meg å gjøre handler om min forfengelighet?

Herlighet smir, hvorfor tror du vedkommende mener deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlighet smir, hvorfor tror du vedkommende mener deg?

En tror på ting som passer inn i det man tidligere har erfart. Det finnes ingen vrangforestillinger, bare uheldige opplevelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme som trådstarter

Det går ikke desverre, er du redd for å bli kjent igjen så bytt nick hyppig og unngå alt som er av detaljer om deg.

takk for tips:) men så det er klart;dette har ikke noe med smir å gjøre:P det vet vel de fleste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chessen

Du vet ikke hva det vil si å være selvopptatt. Du er nok sannsynligvis begrepsforvirret. Så du tror det at jeg ville sjekke om dette hadde noe med meg å gjøre handler om min forfengelighet?

Paranoid? Eller bare i dritthumør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

En tror på ting som passer inn i det man tidligere har erfart. Det finnes ingen vrangforestillinger, bare uheldige opplevelser.

Den begynner å bli gammel desverre. Løft blikket ditt, den eneste som gidder å snakke om deg, er degselv smir. Ikke noe vondt ment dette, men å lage problemer fører liksom ikke noe med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _samme som trådstarter

takk for tips:) men så det er klart;dette har ikke noe med smir å gjøre:P det vet vel de fleste

lett å glemme å fylle ut nick,og da blir det jo det vanlige.har et fast jeg bruker i et fast forum,som jeg kan beholde,men bør nok finne noe helt nytt...

men synd ift de som kjenner meg via et fast forum:/ tar ofte litt tid å bli kjent her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

lett å glemme å fylle ut nick,og da blir det jo det vanlige.har et fast jeg bruker i et fast forum,som jeg kan beholde,men bør nok finne noe helt nytt...

men synd ift de som kjenner meg via et fast forum:/ tar ofte litt tid å bli kjent her

Hva med å bruke ett nick feks på åpent og flere ulike dersom du skriver mer detaljert om sensitive ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -samme som trådstarter

Hva med å bruke ett nick feks på åpent og flere ulike dersom du skriver mer detaljert om sensitive ting?

det jeg har gjort så langt.men dvs,litt andre forum enn åpen der jeg har brukt "mitt" nick.åpant er jeg ofte anonym...spørs på tema

men flott tips:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den begynner å bli gammel desverre. Løft blikket ditt, den eneste som gidder å snakke om deg, er degselv smir. Ikke noe vondt ment dette, men å lage problemer fører liksom ikke noe med seg.

Aner ikke hva du snakker om jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den begynner å bli gammel desverre. Løft blikket ditt, den eneste som gidder å snakke om deg, er degselv smir. Ikke noe vondt ment dette, men å lage problemer fører liksom ikke noe med seg.

Jeg "lager" ikke problemer, jeg ble sur fordi jeg trodde at vedkommende ville plage meg med dette uten å tørre å si det direkte med sitt eget nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Jeg "lager" ikke problemer, jeg ble sur fordi jeg trodde at vedkommende ville plage meg med dette uten å tørre å si det direkte med sitt eget nick.

Du "lager" mye styr ut av ingenting. Dette handlet ikke om deg, så løft blikket ditt litt og fokuser på noe annet enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "lager" mye styr ut av ingenting. Dette handlet ikke om deg, så løft blikket ditt litt og fokuser på noe annet enn deg selv.

Skal du ikke rose meg fordi jeg realitetstestet mine usunne mistanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Skal du ikke rose meg fordi jeg realitetstestet mine usunne mistanker?

LOL!

Herlig :-) Jo.. vet du, du skal få en stjerne i boken for den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...