Gå til innhold

går det an å blokkere noen?


Gjest en del negativt mas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er da klokt at du stoler litt på ham dersom du har han som behandler :-)

Er ikke under behandling. Dette var noe en helt annen psykiater sa til meg en gang. At jeg ikke måtte stenge slik mistenksomhet inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Er ikke under behandling. Dette var noe en helt annen psykiater sa til meg en gang. At jeg ikke måtte stenge slik mistenksomhet inne.

Ah, skjønner. Men det er faktisk bra det du gjør, konfrontering er ikke alltid enkelt men det hjelper mot å la destruktivitet ta for stor plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skjønner. Men det er faktisk bra det du gjør, konfrontering er ikke alltid enkelt men det hjelper mot å la destruktivitet ta for stor plass.

Det er jo ikke sosialt gunstig.

Men dette er jo DOL da. Et helsenettsted.

Dog ba hun meg vel egentlig gjøre det på en fin måte... lol... altså snakke om hvordan jeg har det og hvordan jeg opplever ting. Vel det jeg må skrive om da er i såfall slike ting, det er ikke hvor såret jeg var da kjæresten dumpet meg.

Jeg har vel en personlighetsforstyrrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Det er jo ikke sosialt gunstig.

Men dette er jo DOL da. Et helsenettsted.

Dog ba hun meg vel egentlig gjøre det på en fin måte... lol... altså snakke om hvordan jeg har det og hvordan jeg opplever ting. Vel det jeg må skrive om da er i såfall slike ting, det er ikke hvor såret jeg var da kjæresten dumpet meg.

Jeg har vel en personlighetsforstyrrelse.

"Det er jo ikke sosialt gunstig." Det er vel akkurat det det er? Skal man få til noenlun de normale og gode relasjoner, eller realsjoner i det hele tatt, så hjelper det lite å gå rundt med tanker om at alle misliker eller snakker om en. En konfrontasjon med den eller de det gjelder så er saken ute av verden, istede for timer..dager..måneder med de sammen tankene som etterhvert bare vokser og vokser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er jo ikke sosialt gunstig." Det er vel akkurat det det er? Skal man få til noenlun de normale og gode relasjoner, eller realsjoner i det hele tatt, så hjelper det lite å gå rundt med tanker om at alle misliker eller snakker om en. En konfrontasjon med den eller de det gjelder så er saken ute av verden, istede for timer..dager..måneder med de sammen tankene som etterhvert bare vokser og vokser.

Joa, du har vel rett i dette. =)

Jeg er vel en veldig rett-frem person. Alle de behandlerne jeg har hatt har vært overasket over hvor lett det har vært for meg å snakke om tingene, det har de påpekt.

Det er jo faktisk er god egenskap. =) For hvis jeg blir kjent med noen så blir problemer løst der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

Joa, du har vel rett i dette. =)

Jeg er vel en veldig rett-frem person. Alle de behandlerne jeg har hatt har vært overasket over hvor lett det har vært for meg å snakke om tingene, det har de påpekt.

Det er jo faktisk er god egenskap. =) For hvis jeg blir kjent med noen så blir problemer løst der og da.

Ja, det gjør situasjonen/relasjonen mye enklere, og faktisk også tryggere fordi den andre slipper å føle at man må ta hensyn hele tiden; man vet at vedkommde vil si ifra dersom noe blir krøkkete sagt/feil oppfattet og slapper dermed mer av.

Nå tar jeg kvelden. Kos deg videre i natten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør situasjonen/relasjonen mye enklere, og faktisk også tryggere fordi den andre slipper å føle at man må ta hensyn hele tiden; man vet at vedkommde vil si ifra dersom noe blir krøkkete sagt/feil oppfattet og slapper dermed mer av.

Nå tar jeg kvelden. Kos deg videre i natten :-)

Sov godt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Nei, det er ikke mulig.

Dersom du mottar kommentarer som objektivt sett kan sies å være kritikkverdige, så kan gi oss beskjed om disse og vi vil i såfall vurdere sletting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en del negativt mas

Nei, det er ikke mulig.

Dersom du mottar kommentarer som objektivt sett kan sies å være kritikkverdige, så kan gi oss beskjed om disse og vi vil i såfall vurdere sletting.

lov å spørre:) får lære meg å hoppe over enkelte innsendere,selv på egne innlegg(men nyskjerrigheten blir noen ganger for sterk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest pissed off

Det går ikke desverre, er du redd for å bli kjent igjen så bytt nick hyppig og unngå alt som er av detaljer om deg.

kommer på et par andre grunner til at man kan ønske å ignorere andre,smir er jo et tydelig eksempel!selv opptatt nok til å blande seg selv i tråder som dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer på et par andre grunner til at man kan ønske å ignorere andre,smir er jo et tydelig eksempel!selv opptatt nok til å blande seg selv i tråder som dette!!

Hvis denne personen irriterer deg så innmari, så er det jo merkelig at du gidder å sitte å lete opp gamle tråder for å svare der da - kan du ikke bare la være og slenge den dritten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...