Gå til innhold

Rockering får fart på magen?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, altså på fordøyelsen? Jeg mener i alle fall at jeg har vært mye bedre i magen denne uka når jeg har rocket en del. Noen som har samme erfaring? I så fall er det jo mye bedre med noen minutter med rockeringen hver dag enn å stappe i seg div avføringsmidler. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    22

  • candyqueen_83

    9

  • AneM1365380603

    9

  • l@bamba

    3

Det er jo en kjent sak at bevegelse er godt for fordøyelsen. Og når det sentreres såpass som med rockering så blir det enda bedre fart. Magesekk og tarmer får seg god trim og bevegelighet...

Jeg var like hektet på rocking som deg i sommer, nå er jeg nede på normalnivå. Kjempegøy, godt for musklene og cm renner av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sann, jeg tenkte faktisk at jeg skulle kjøpe meg en rockering etter å ha lest alle innleggene dine , men etter det får jeg visst vurdere det på nytt:-)

Det er nok fart på den magen her i fra før av:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj sann, jeg tenkte faktisk at jeg skulle kjøpe meg en rockering etter å ha lest alle innleggene dine , men etter det får jeg visst vurdere det på nytt:-)

Det er nok fart på den magen her i fra før av:-)

Altså - jeg får ikke rennaræv! Magen er bare passe myk og fin, ingen hard mage lenger. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg får ikke rennaræv! Magen er bare passe myk og fin, ingen hard mage lenger. :o)

Men jeg har et litt motsatt problem enn deg. Jeg har aldri hard mage:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det har jeg ikke lagt merke til, men så pleier jeg ikke å ha problemer rundt det heller.

Nå har jeg rocket i ett i 25 minutter. Er godt varm nå altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Har sett disse stadige rockering-innleggene dine.

Høres jo forlokkende ut med cm. som renner av - hvor kjøper man sånt? Var en racer med rockering da jeg var 10, usikker på hvordan det står til i dag....

(jada, jeg vet egentlig at det ikke holder å _kjøpe_ rockeringen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke lagt merke til, men så pleier jeg ikke å ha problemer rundt det heller.

Nå har jeg rocket i ett i 25 minutter. Er godt varm nå altså :)

Jeg rocket i ca. 30 min i forbindelse med andre omgang i håndballkampen. :o) Når jeg står på soverommet og rocker ser jeg såvidt tv'n. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett disse stadige rockering-innleggene dine.

Høres jo forlokkende ut med cm. som renner av - hvor kjøper man sånt? Var en racer med rockering da jeg var 10, usikker på hvordan det står til i dag....

(jada, jeg vet egentlig at det ikke holder å _kjøpe_ rockeringen ;))

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Bestille den nå og du har den før helga. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen ikke måte på hvor bra denne rockeringen er! Kiloene renner av, livmålet minsker, motivasjonen er på topp - og nå også en forebyggende effekt mot fordøyelsesbesvær! Det er nesten ikke til å tro!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen ikke måte på hvor bra denne rockeringen er! Kiloene renner av, livmålet minsker, motivasjonen er på topp - og nå også en forebyggende effekt mot fordøyelsesbesvær! Det er nesten ikke til å tro!

;)

Rene kinderegget! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Det er faen ikke måte på hvor bra denne rockeringen er! Kiloene renner av, livmålet minsker, motivasjonen er på topp - og nå også en forebyggende effekt mot fordøyelsesbesvær! Det er nesten ikke til å tro!

;)

Virkelig....?

*litt skeptisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakelet

Det er faen ikke måte på hvor bra denne rockeringen er! Kiloene renner av, livmålet minsker, motivasjonen er på topp - og nå også en forebyggende effekt mot fordøyelsesbesvær! Det er nesten ikke til å tro!

;)

Jeg får rocke i vei på rockeringspillet på Wii siden jeg ikke har rockering selv - og suger på ekte rockering hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får rocke i vei på rockeringspillet på Wii siden jeg ikke har rockering selv - og suger på ekte rockering hehe :D

Rockingen på Wii kan nok ikke sammenlignes med å bruke ordentlig rockering, selv om man står der og vrikker på seg så har man jo ikke den direkte belastningen på magemusklene og sideflesket som ringen gir. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakelet

Rockingen på Wii kan nok ikke sammenlignes med å bruke ordentlig rockering, selv om man står der og vrikker på seg så har man jo ikke den direkte belastningen på magemusklene og sideflesket som ringen gir. :o)

Søren da :)

Men jeg tror sånn muskelstimulator, du vet sånne små massasjedingser som gir strøm som gjør at musklene trekker seg sammen har effekt. Som sagt suger jeg i rockering men en sommer hadde jeg brukt sånn muskelstimulator på magen et par uker og plutselig klarte jeg rockeringen som bare det! Jeg tror jaggu magemusklene mine hadde blitt sterkere :)

Men øvelse gjør vel mester... kanskje jeg bør investere i en rockering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...