Gå til innhold

Rockering får fart på magen?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Søren da :)

Men jeg tror sånn muskelstimulator, du vet sånne små massasjedingser som gir strøm som gjør at musklene trekker seg sammen har effekt. Som sagt suger jeg i rockering men en sommer hadde jeg brukt sånn muskelstimulator på magen et par uker og plutselig klarte jeg rockeringen som bare det! Jeg tror jaggu magemusklene mine hadde blitt sterkere :)

Men øvelse gjør vel mester... kanskje jeg bør investere i en rockering.

Hvis du før har prøvd de vanlige, lette leke-rockeringene så kan jeg trøste deg med at jeg ikke får til en eneste runde med dem. :o) Disse som vi skryter sånn av er noe heeeelt annet og jeg klarte 100 runder uten problemer med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    22

  • candyqueen_83

    9

  • AneM1365380603

    9

  • l@bamba

    3

Gjest Mirakelet

Hvis du før har prøvd de vanlige, lette leke-rockeringene så kan jeg trøste deg med at jeg ikke får til en eneste runde med dem. :o) Disse som vi skryter sånn av er noe heeeelt annet og jeg klarte 100 runder uten problemer med en gang!

Hvor kjøper du dem? Er det sånne sammenleggbare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne reklameringen om rockeringen har fått meg også til å kjøpe en...snart skal den testes, hehe... Kommer nok i løpet av uka...her skal det bli fart på mageflesket,ja... Det er så morsomt å lese om erfaringene deres, kansje et nytt forum er under emning? *RockeRingen* hehe... Så kan vi dele våre erfaringer og cm vi har krympet... (fniis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All denne reklameringen om rockeringen har fått meg også til å kjøpe en...snart skal den testes, hehe... Kommer nok i løpet av uka...her skal det bli fart på mageflesket,ja... Det er så morsomt å lese om erfaringene deres, kansje et nytt forum er under emning? *RockeRingen* hehe... Så kan vi dele våre erfaringer og cm vi har krympet... (fniis)

Selvsagt må man måle før man begynner og etter x antall dager. :o) Jeg har rocket en uke nå (har nok overskredet de anbefalte 1-2 min daglig den første uka noe aldeles grandiost!) og synes å merke at sideflesket er fastere alt! At målebåndet alt viser nedgang tør jeg ikke tro helt på, det kan jo skyldes feilmåling, skal måle på nytt på fredag. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.treningspartner.no/produkt/1514_Rockering_for_voksen_1,5_kg.aspx

Lenka må ha vært ute her på dol 314 ganger de siste dagene. :o) Du kan plukke den fra hverandre ja.

Åååå, min ligger forstatt i Oslo, enda jeg bestilte den på tirsdag i forrige uke. Nå får de jammen hive pakken inn på et direktefly snart!

Hadde vært interessant å vite hvor mye salg de har fått på den intensive markedsføringa her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå, min ligger forstatt i Oslo, enda jeg bestilte den på tirsdag i forrige uke. Nå får de jammen hive pakken inn på et direktefly snart!

Hadde vært interessant å vite hvor mye salg de har fått på den intensive markedsføringa her inne...

Jeg fikk mine 4 og 3 dager etter bestilling. Har du prøvd å spore den via posten.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine 4 og 3 dager etter bestilling. Har du prøvd å spore den via posten.no?

Ja, det er det jeg har gjort. Sendt fra Drammen den 21., ankom Oslo den 22. Og der ligger den og råtner, mens mageflesket mitt hungrer etter nærkontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det jeg har gjort. Sendt fra Drammen den 21., ankom Oslo den 22. Og der ligger den og råtner, mens mageflesket mitt hungrer etter nærkontakt!

Ring postterminalen i Oslo i morra og purr om de ikke har fått ut fingeren da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring postterminalen i Oslo i morra og purr om de ikke har fått ut fingeren da!

God idé!

Og om de er vanskelige, så sier jeg bare at Lillemus har sagt at jeg skal gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God idé!

Og om de er vanskelige, så sier jeg bare at Lillemus har sagt at jeg skal gjøre det!

Skyld på meg du, helt i orden. :o)

Lurer på hvor mange dolere det er som har kjøpt rockering i løpet av de siste to ukene? Det må da være en del nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

God idé!

Og om de er vanskelige, så sier jeg bare at Lillemus har sagt at jeg skal gjøre det!

Pakkene pleier å stå i ro i helgene, så i dag ser du nok fortgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Lurer på om jeg skal bestille den dere har jeg, og selge den store. Jeg får ikke helt dreisen på den nå. Tror den blir for stor og tung. Klarer bare 6-7 runder sammenhengende.

Da er den nok for tung. Jeg sto i 25 minutter i ett med den som er hakket under i går. Det blir sånn cirka 2400 rock.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal bestille den dere har jeg, og selge den store. Jeg får ikke helt dreisen på den nå. Tror den blir for stor og tung. Klarer bare 6-7 runder sammenhengende.

Hvor stor er din da? Min er 104 cm / 1,5 kg og jeg klarer 500 rock i strekk, men utover det faller den ned av og til. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring postterminalen i Oslo i morra og purr om de ikke har fått ut fingeren da!

Nå har den kommet til Tromsø, som neppe er den siste etappen underveis.

Dette landet er jammen langdrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den kommet til Tromsø, som neppe er den siste etappen underveis.

Dette landet er jammen langdrygt.

*hehehe* Du kommer til å gå amok når du får den. :o) Jeg har overskredet de anbefalte 1-2 min pr. dag den første uke maaaange ganger. I går, på dag7, rocket jeg en times tid tilsammen. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring... Jeg er ofte forstoppet og når det er ille, så kjenner jeg at rockeringen masserer magen... og vips! Så må jeg på do:-) Synes også at rockeringen er super, men du blir lei. Helt sikkert!

Men nyt det mens du fremdeles synes det er artig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring... Jeg er ofte forstoppet og når det er ille, så kjenner jeg at rockeringen masserer magen... og vips! Så må jeg på do:-) Synes også at rockeringen er super, men du blir lei. Helt sikkert!

Men nyt det mens du fremdeles synes det er artig.

Jeg antar det kommer til å gå i bølger hvor morsomt jeg synes det er ja - det er meg i et nøtteskall det. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Hvor stor er din da? Min er 104 cm / 1,5 kg og jeg klarer 500 rock i strekk, men utover det faller den ned av og til. :o)

Min er ca 104 cm , men 2,4 kg. Lyst til å bestille den på 1,7 kg jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...