Gå til innhold

Rockering får fart på magen?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    22

  • candyqueen_83

    9

  • AneM1365380603

    9

  • l@bamba

    3

Kan jo bli litt skummelt i fhd til dette med fart på magen, da...

Neida, nå har jeg holdt på i 8 dager og magen er helt fin den, har aldri vært sånn at jeg nesten ikke har rukket det altså. :o) Den fikk bare litt mer fart på magen de første dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt må man måle før man begynner og etter x antall dager. :o) Jeg har rocket en uke nå (har nok overskredet de anbefalte 1-2 min daglig den første uka noe aldeles grandiost!) og synes å merke at sideflesket er fastere alt! At målebåndet alt viser nedgang tør jeg ikke tro helt på, det kan jo skyldes feilmåling, skal måle på nytt på fredag. :o)

Fikk rockeringen for 2 dager siden,så jeg har prøvd den 2 dager...hehe, første dag klarte jeg ca 3-4 omdreininger før ringen datt ned, og jeg er blåkulete over hele magen HAHA men det var jo morsomt da... I dag har jeg klart noen flere omdreininger 10 stk ,men mange av de... Vondt som pokker når jeg treffer blåkulene,men det værste var at jeg mista ringen ned på den kulen som sitter nede på foten...rev av skinnet av farta... UUUUUÆÆÆH så vondt, og tror du ikke jeg mista den en gang til på samme plassen...måtte nesten gråte, -så nå har jeg på noen lave støvletter...HAHAH ser sikkert snål ut,men det får våge seg. Skal prøve mer i morgen, det er sikkert, men jeg gleder meg til magen fastner så det ikke gjør så vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faen ikke måte på hvor bra denne rockeringen er! Kiloene renner av, livmålet minsker, motivasjonen er på topp - og nå også en forebyggende effekt mot fordøyelsesbesvær! Det er nesten ikke til å tro!

;)

Haha jeg har tenkt det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk rockeringen for 2 dager siden,så jeg har prøvd den 2 dager...hehe, første dag klarte jeg ca 3-4 omdreininger før ringen datt ned, og jeg er blåkulete over hele magen HAHA men det var jo morsomt da... I dag har jeg klart noen flere omdreininger 10 stk ,men mange av de... Vondt som pokker når jeg treffer blåkulene,men det værste var at jeg mista ringen ned på den kulen som sitter nede på foten...rev av skinnet av farta... UUUUUÆÆÆH så vondt, og tror du ikke jeg mista den en gang til på samme plassen...måtte nesten gråte, -så nå har jeg på noen lave støvletter...HAHAH ser sikkert snål ut,men det får våge seg. Skal prøve mer i morgen, det er sikkert, men jeg gleder meg til magen fastner så det ikke gjør så vondt.

*Hehe* De første dagene var jeg også blå og skikkelig øm! Men jeg fortsatte å rocke og etter en drøy uke kjente jeg ingenting. Nå føles det bare godt å bli massert av ringen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Hehe* De første dagene var jeg også blå og skikkelig øm! Men jeg fortsatte å rocke og etter en drøy uke kjente jeg ingenting. Nå føles det bare godt å bli massert av ringen. :o)

det gleder jeg meg til... skal bli spennende å måle /veie mandag. Ser bra ut hittil,men så kom det et barneselskap med mange fristelser i veien.. hele slekta samlet,med middag fra fredag til søndag og desserter og kaker...nå gjenstår det å se hvor flink jeg egentlig har vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...